ابداع یک دستگاه موبایلی جالب برای درمان گزش حشرات!

به گزارش وبلاگ تمبوک، دستگاه جدیدی وجود دارد که به نام heat it به معنی گرم کن شناخته می گردد که همانطور که از نامش پیداست، از گرما برای درمان انواع نیش حشرات استفاده می نماید.

ابداع یک دستگاه موبایلی جالب برای درمان گزش حشرات!

به نظر می رسد برای اولین بار یک گجت کوچک برای گوشی هوشمند به منظور درمان گزش و نیش حشرات ساخته شده است و تنها با کمی گرما از درگاه شارژ گوشی هوشمند شما می تواند این کار را انجام دهد.

دفعه بعد که مورچه ای روی قوزک پایتان آمد یا پشه ای روی گردنتان نشست، دست خود را به سمت گوشی هوشمند خود دراز کنید.

دستگاه جدیدی وجود دارد که به نام heat it به معنی گرم کن شناخته می گردد که همانطور که از نامش پیداست، از گرما برای درمان انواع نیش حشرات استفاده می نماید.

این دستگاه که به مقدار یک درگاه OTG یا یک فلش مموری کوچک است، می تواند به بیشتر گوشی های هوشمند وصل گردد و یک کابل لایتنینگ برای گوشی های آیفون و یک کابل USB-C برای گوشی های اندروید در جعبه آن وجود دارد و وزن آن تنها سه گرم است.

این دستگاه با استفاده از گرما از مسائل دستگاه های مشابهی که از فناوری خنک نماینده استفاده می نمایند، جلوگیری می نماید.

سازنده این دستگاه قبل از معرفی آن در نمایشگاه CES گفت: برخلاف سایر دستگاه های مبتنی بر هیپوترمی (سرمازدگی) که احتیاج به استفاده از باتری دارند، heat it به مقدار کافی کوچک است تا به جاکلیدی شما متصل گردد و به هر کجا که می روید آن را با خود ببرید.

نکته مهم این است که شما هیچ پولی را برای خرید باتری برای heat it هدر نخواهید داد و مسائل زیست محیطی در خصوص آن وجود ندارد و بعلاوه هیچ گونه مواد شیمیایی بدی را روی پوست شما قرار نمی دهد.

عدم احتیاج به باتری، این دستگاه را قادر می سازد تا در ابعاد کوچک ساخته گردد. این دستگاه با طول چهار سانتی متر، عرض دو سانتی متر و ضخامت تنها هشت میلی متری به راحتی روی یک جاکلیدی قرار می گیرد.

به گفته شرکت سازنده آن موسوم به Kamedi GmbH، این دستگاه به برترین شیوه برای درمان نیش پشه، زنبور و سایر حشرات قابل استفاده است.

نیش حشرات با تزریق سم به بدن انسان موجب ترشح هیستامین در انسان می گردد. این در حالی است که با اِعمال سریع گرما می توان آزادسازی هیستامین ها را به مقدار قابل توجهی کاهش داد و در عین حال به عنوان یک ضد تحریک روی سلول های عصبی عمل می نماید.

لوکاس لیتکه مخترع heat it و مدیر عامل شرکت سازنده آن می گوید: مصرف نمایندگان اروپایی دریافته اند که دستگاه های مبتنی بر هیپوترمی مؤثرترین راه برای درمان نیش حشرات هستند و گرما به وضوح برترین شفادهنده نیش حشرات است.

وی اضافه نمود: ما مطمئن هستیم که مصرف نمایندگان در آمریکای شمالی به مقدار مصرف نمایندگان اروپایی، heat it را که ترکیبی انحصاری از اثربخشی و قابلیت حمل است، دوست خواهند داشت.

دستگاه heat it در حال حاضر برای خرید در سایت آمازون با قیمت 39.95 دلار در دسترس است.

منبع: ایسنا

منبع: فرادید

به "ابداع یک دستگاه موبایلی جالب برای درمان گزش حشرات!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابداع یک دستگاه موبایلی جالب برای درمان گزش حشرات!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید