استقلال اوج گرفته اما کامل نشده، شفر باید این تیم را قهرمان کند

به گزارش وبلاگ تمبوک، عبدالعلی چنگیز در مصاحبه با خبرنگاران گفت: فقط نباید در مورد بازی استقلال مقابل نساجی و نتیجه آن بازی صحبت کرد. باید نتایج تیم را به طور کلی در نیم فصل دوم آنالیز کرد و گفت تیم پیشرفت بسیار زیادی نموده، اما هنوز به تکامل نرسیده است.

استقلال اوج گرفته اما کامل نشده، شفر باید این تیم را قهرمان کند

مهاجم سابق آبی پوشان بیان داشت: آن چیزی که در استقلال هنوز دیده نمی گردد، تمرکز لازم در کارهای تدافعی است. متأسفانه هنوز هر تیمی می تواند با بر هم زدن تمرکز دفاعی آبی پوشان موقعیت گل ایجاد کند. حالا مهاجمان یک تیم مثل نساجی و نفت مسجد سلیمان و امثال اینها نمی توانند از این موقعیت ها استفاده نمایند، اما مهاجمان باتجربه تیم های آسیایی این توان را دارند.

چنگیز اضافه نمود: استقلال با این شرایط شانس بسیار زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد و باید از این شانس نهایت استفاده را ببرد. اما این بضاعت برای موفقیت در آسیا هنوز کافی نیست و لذا باید گفت کار تیم در آسیا همانطور که در این دو بازی هم نشان داده خیلی سخت است.

پیشکسوت آبی پوشان در مورد دربی پیش رو بیان داشت: این دربی می تواند یکی از جذاب ترین دربی های تاریخ باشد. چون نه تنها صدرنشینی لیگ برتر در گروی نتیجه این بازی است، بلکه حتی شاید این بازی سرنوشت قهرمان را هم در انتها فصل تعیین کند.

مهاجم پیشین آبی پوشان توضیح داد: با این بازیکنانی که در نیم فصل دوم به استقلال اضافه شدند و شرایطی که تیم هم اینک پیدا نموده، شفر باید بتواند این تیم را قهرمان کند. چون بیشترین استحقاق را برای قهرمانی استقلال دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال اوج گرفته اما کامل نشده، شفر باید این تیم را قهرمان کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال اوج گرفته اما کامل نشده، شفر باید این تیم را قهرمان کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید