اطلاعیه باشگاه استقلال درباره تجمع طرفداران

به گزارش وبلاگ تمبوک، باشگاه استقلال در اطلاعیه ای به تجمع طرفداران در بعضی مکان ها صادر کرد.

اطلاعیه باشگاه استقلال درباره تجمع طرفداران

به گزارش وبلاگ تمبوک و به نقل از کانال باشگاه استقلال، این باشگاه دربارا جابجایی اطلاعیه ای صادر کرد که به توضیح زیر است:

ضمن پوزش به دلیل عدم کسب عنوان قهرمانی جام حذفی کشور از طرفداران عزیز استقلال، متاسفانه روزهای گذشته باشگاه استقلال دستخوش حوادث و اتفاقات مختلف بوده که حواشی را به دنبال داشته است. حال که با کوشش مضاعف، تمدید قراردادها و عقد قرارداد با بازیکنان جدید، شرایط لازم برای حضور پر ثمر در جام باشگاه های آسیا را فراهم شده، عده ای افراد سودجو با پوشش طرفدار باشگاه استقلال، با عنوان تجمع در مکان های مختلف در کوشش هستند تا باعث بهم زدن آرامش بوجود آمده، گردند.

لذا از طرفداران عاشق و فهیم انتظار داریم به مانند همواره و با همه وجود در راستای موفقیت باشگاه قدم برداشته و فریب زمزمه های شوم بعضی افراد قلیل در فضای مجازی را نخورده و ضمن هوشیاری مانع از به نتیجه رسیدن اهداف این قشر اندک در تضعیف تیم محبوب خود گردند. باشگاه استقلال ضمن تشکر از طرفداران فرهیخته خود که با حمایت همه جانبه از تیم محبوب شان باعث دلگرمی بازیکنان می شوند، موکدا اعلام می نماید از هیچ رفتار غیرحرفه ای و تنش زا که باعث تخریب این تیم و برهم زدن آرامش آن شود، حمایت نکرده و حق خود می داند که نسبت به پیگرد قانونی اندک افراد معلوم الحال اقدام کند. باشگاه استقلال هرگونه فعالیت در این زمینه را به شدت محکوم و طرفداران ارزشمند استقلال سرافراز را از آن مبرا می داند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اطلاعیه باشگاه استقلال درباره تجمع طرفداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه باشگاه استقلال درباره تجمع طرفداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید