بیش از 70 درصد درخواست های مردمی پیگیری شده است

به گزارش وبلاگ تمبوک، رئیس سامانه 137 شهرداری کرمانشاه گفت : طی 6 ماه نخست امسال، بیش از 70 درصد درخواست های مردمی پیگیری شده است.

بیش از 70 درصد درخواست های مردمی پیگیری شده است

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ تمبوک از کرمانشاه، نساء هاشمی رئیس سامانه 137 شهرداری کرمانشاه گفت : طی شش ماه نخست سال 1400 تعداد 10 هزار و 426 درخواست ازسوی مردم شهر کرمانشاه به سامانه 137 شهرداری جهت پیگیری مسائل شهری ارجاع شده است.

او با بیان اینکه درخواست های مردمی در تمامی حوزه های خدمات رسانی است گفت : حوزه خدمات شهری با 4 هزار و 571 و سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر درون شهری با یک درخواست بیشترین و کمترین درخواست های مطرح شده و بعلاوه سه حوزه خدمات شهری، عمران و فضای سبز بیشترین تماس های ثبت شده ازسوی مردم طی شش ماه نخست سال بوده است.

رئیس مرکز سامانه 137 شهرداری کرمانشاه اضافه نمود: درخواست خدمات شهری در منطقه هفت با 992 مورد و جمع آوری زباله در منطقه 5 با 312 مورد بیشترین درخواست های مردمی به تفکیک دسته و زیردسته بوده است.

هاشمی ادامه داد: این درخواست ها پس از ثبت در مرکز 137، جهت پیگیری به منطقه ها، معاونت ها و سازمان های مربوطه ارجاع می گردد.

او با بیان اینکه تا به امروز بیش از 70 درصد درخواست های مردمی پیگیری شده است گفت: منطقه پنج و هشت بیشترین و کمترین درخواست های مردمی را داشته اند.

رئیس مرکز سامانه 137 شهرداری کرمانشاه اضافه نمود: منطقه ها 5 و 8 به ترتیب بیشترین و کمترین پاسخ ها را به درخواست های مردمی داشته اند.

هاشمی ادامه داد: منطقه 6 شهرداری کرمانشاه با 81 درصد، بیشترین و برترین عملکرد را در پیگیری درخواست های مردمی ثبت نموده است.

او در تشریح نحوه ثبت درخواست های مردمی گفت: علاوه بر مرکز سامانه 137، در منطقه ها و سازمان های شهرداری نیز سامانه 137 فعال است که درخواست های مردمی پس از ثبت در مرکز، به وسیله سیستم اتوماسیون به منطقه و یا سازمان مربوطه جهت پیگیری ارجاع و پیامک کد پیگیری نیز برای آن شهروند ارسال می گردد.

رئیس سامانه 137 شهرداری کرمانشاه ادامه داد: نماینده مرکز 137 که در منطقه ها و سازمان ها مستقر است، پس از دریافت این درخواست اقدام به پیگیری می نماید و نتیجه پیگیری را به مرکز اطلاع می دهد.

هاشمی گفت: پس از پیگیری آن درخواست، همکاران ما جهت اطلاع از نحوه پیگیری درخواست شهروندان، با آنان تماس گرفته و مقدار رضایت شهروندان را مقدار سنجی می نمایند که درصورت عدم رضایت و یا عدم پیگیری درخواست، موضوع بصورت بازرسی میدانی پیگیری می گردد .

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بیش از 70 درصد درخواست های مردمی پیگیری شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 70 درصد درخواست های مردمی پیگیری شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید