تبدیل انواع صوت به متن در نرم افزار ورد

به گزارش وبلاگ تمبوک، مایکروسافت نرم افزار ورد را به امکانات متنوعی تجهیز نموده تا بتوان با استفاده از این نرم افزار انواع فایل های صوتی را به متن تبدیل کرد.

تبدیل انواع صوت به متن در نرم افزار ورد

خدمات تبدیل فایل های صوتی به متن نرم افزار ورد روز گذشته توسعه یافت تا بتوان فایل های صوتی تحت وب را هم از این طریق دریافت کرد و به متن تبدیل کرد. از این طریق به سادگی می توان مکالمات روزمره، فایل های صوتی سخنرانی و غیره را به متن پیاده شده تبدیل کرد.

برای استفاده از این خدمات باید گزینه dictate انتخاب گردد و سپس گزینه transcribe در نهایت آپلود فایل صوتی برگزیده گردد تا فایل صوتی دریافت و پیاده سازی متن آن در یک صفحه جدید ورد شروع شده و به اتمام برسد.

استخراج متن تنها محدود به فایل های صوتی نیست و این کار با استفاده از فایل های ویدئویی نیز قابل انجام است. کاربرانی که از این خدمات استفاده نموده اند آن را تا حد زیادی دقیق توصیف می نمایند و می گویند نرم افزار ورد با دقت بالایی کلمات را یافته و پیاده سازی می نماید.

البته هر چقدر دقت گوینده در زمان اظهار نظر بیشتر باشد و کلمات را فصیح تر بیان کند، دقت نرم افزار ورد در پیاده سازی کلمات و جملات نیز بیشتر می گردد.

همچنین باید توجه داشت هر چقدر فایل صوتی با کیفیت بالاتری ضبط شده باشد، دقت متن پیاده شده نیز افزایش می یابد. این خدمات به خصوص برای استفاده وبلاگ تمبوک و گزارشگران مفید است.،مهر

منبع: ایران آنلاین

به "تبدیل انواع صوت به متن در نرم افزار ورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل انواع صوت به متن در نرم افزار ورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید