تزیین دیوار اتاق پذیرایی و نشیمن با کاغذ دیواری شیک و زیبا

به گزارش وبلاگ تمبوک، پوشاندن و تزیین دیوار اتاق پذیرایی با کاغذ دیواری یکی از برترین راه های تزیین دکوراسیون داخلی است. کاغذ دیواری به شما اجازه می دهد تا رنگ، بافت و ااگوهای جدیدی را به دکوراسیون خانه اضافه کنید. اما اگر بدنبال تاثیر بیشتری از کاغذ دیواری بروی اتاق پذیرایی خود هستید باید در انتخاب خود با دقت بسیار زیادی عمل کنید. چه در پی کاغذ دیواری هایی با طرح های برجسته باشید و چه بدنبال مدل هایی با الگوهای عظیم و درشت باشید، نکاتی وجود دارد که با رعایت کردن آنها می توانید برترین انتخاب را داشته و از زیبا بودن جلوه اتاق نشیمن و پذیرایی خود مطمئن باشید. اگر قصد انتخاب کاغذ دیواری با طرح های عظیم و درشت را دارید سعی کنید حتی الامکان از یک فرد حرفه ای و شاغل در این زمینه یاری بگیرید؛ کاغذ دیواری ها نصب آسانی دارند اما در مدل هایی که از طرح های عظیم و درشت استفاده می نمایند، به علت اهمیت زیاد هماهنگ بودن طرح ها در هنگام قرار گیری کنار یکدیگر، باید از دقت عمل زیادی برخوردار باشید.

تزیین دیوار اتاق پذیرایی و نشیمن با کاغذ دیواری شیک و زیبا

بعلاوه طرح برخی کاغذ دیواری ها تا حد زیادی ایجاد بُعد در فضا خواهد نمود و در بیننده تاثیر بسیار مثبتی خواهد داشت. شاید قبلاً فقط می شد چند طرح محدود از کاغذ دیواری ها به دست آورد. در سالیان نسبتاً دور وقتی به منازل دوست و آشنا مراجعه می شد، طرح های تکراری کاغذ دیواری را به وفور می شد مشاهده کرد اما امروزه طرح و رنگ ها آنچنان متنوع شده است که می توان برای هر دکوراسیونی و در تطبیق با هر وسیلۀ منزلی دهها طرح زیبا به دست آورد دقیقاً مانند تصاویر متعددی که در انتهای همین مطلب درج شده است.

همانطور که اطلاع دارید کاغذ دیواری های آماده ای وجود دارند که بدون احتیاج به هیچگونه چسبی آماده نصب بروی دیوار هستند، با این کار می توانید سریعتر و تمیزتر به پوشاندن دیوار اتاق پذیرایی و نیشمن خانه خود بپردازید. استفاده از این نوع کاغذ دیواری می تواند زیبایی و جلوه خاصی به اتاق ها و هال-پذیرایی منزل داده و تزیین دیوار اتاق پذیرایی را به برترین شکل ممکن به خاتمه برساند. بعلاوه از دیگر مزایای آنها، راحتی نسبتاً بیشتر نسبت به مدل هایی ست که احتیاج به چسب و دردسرهای بیشتر داشتند زیرا می توان در هر زمان و برای تغییر دکوراسیون کل منزل، این کاغذ دیواری ها را از دیوار جدا و طرح های تازه را جایگزین نمود.

توجه داشته باشید که مدل های مختلف کاغذ دیواری، جلوه و تصویرهای متفاوتی از خود بنمایش می گذارند. برای مثال کاغذ دیواری هایی با الگوهای عظیم، فضای اتاق را کوچک تر نشان می دهند بنابراین بهتر است از آنها در اتاق های عظیم استفاده گردد تا فضایی دنج تر و صمیمی تر در دکوراسیون بوجود بیاید. بعلاوه در اتاق کوچک، برای عظیم تر نشان دادن فضا باید مدل هایی را انتخاب کنید که در آنها از الگوهایی با طرح ها و شکل های ریزتری استفاده شده باشد. در دکوراسیون اتاق پذیرایی و نشیمن حتما لازم نیست تمامی دیوارهای اتاق را با کاغذ دیواری بپوشانید، در برخی شرایط حتی پوشاندن یک دیوار با کاغذ دیواری و رنگ کردن بقیه دیوارها به رنگ خنثی یا سفید ترکیب بسیار زیبایی را در خانه بوجود می آورد.

این شیوه سال هاست که در بسیاری منازل مورد استفاده قرار می گیرد و به راحتی امتحان خود را پس داده است. مثلاً می توانید برای تزیین دیوار اتاق پذیرایی فقط قسمتی از آن را که محل نشستن ها و دورهمی های خودمانی ست به وسیله کاغذ دیواری تزیین نموده و حتی از دیوار کاذب تازه برای جدا کردن کامل این قسمت از منزل از سایر نقاط بهره ببرید. بعلاوه می توانید به همان شکل و بدون استفاده از دیوار کاذب هم فضا و دکوراسیون داخلی را به زیبایی متحول کنید.

در ادامه عکس هایی از دکوراسیون دیوار اتاق نشیمن و پذیرایی با کاغذ دیواری شیک و زیبا را مشاهده می کنید. در این عکس ها به خوبی طرح و رنگ هایی از کاغذ دیواری ها برای تزیین دیوار اتاق پذیرایی را مشاهده می نمایید که زیبایی ایجاد شده با آنها به وسیله هیچ رنگ آمیزی دیواری، قابل دستیابی نیست.

منبع: اتاق

به "تزیین دیوار اتاق پذیرایی و نشیمن با کاغذ دیواری شیک و زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزیین دیوار اتاق پذیرایی و نشیمن با کاغذ دیواری شیک و زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید