تشدید نظارت بر اماکن استیجاری مازندران

به گزارش وبلاگ تمبوک، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از تشدید نظارت ها از اماکن استیجاری غیرمجاز در سطح استان اطلاع داد.

تشدید نظارت بر اماکن استیجاری مازندران

به گزارش وبلاگ تمبوک و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، سیف الله فرزانه صبح شنبه 24 اسفند 98 با اشاره به همراهی مردم مازندران در بحث جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و ارتباط مؤثر با سامانه تلفنی 33391007-011 گفت: با وجود دغدغه های بهداشتی، نیروهای خدوم این اداره کل، دستگاه های اجرایی شهرستان و نیروهای انتظامی بازدیدها را افزایش دادند.

او با اشاره به اهمیت دستورات وزارت بهداشت در مورد رعایت بهداشت و عدم خروج از منزل غیر از موارد ضروری، گفت: سفرهای نوروزی، قطعاً به زودی و با همت مردم ایران زمین برقرار خواهد شد و مردمان خوب مازندران میزبانی متفاوتی خواهند داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: تا امروز بیش از 8000 بازدید از تأسیسات گردشگری سطح استان و اماکن استیجاری غیرمجاز انجام شده است و 40 خانه و ویلای استیجاری پلمب شده است.

او با اشاره به وجود 3500 واحد اقامتی، تفریحی و پذیرایی در سطح استان مازندران، گفت: این واحدها در نوروز 99 تعطیل است و هیچ گونه خدماتی را ارائه نخواهند کرد.

فرزانه همچنین با اشاره به اقدام خوب تعدادی از هنرمندان صنایع دستی و بهره برداران و سرمایه گذاران تأسیسات گردشگری در راستای فراوری ماسک و بخشش اجاره بها، گفت: این اقدامات خیرخواهانه، آرامش را به جامعه بازمی گرداند.

منبع: میراث آریا

به "تشدید نظارت بر اماکن استیجاری مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید نظارت بر اماکن استیجاری مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید