تونل رویایی در باغ کاواچی فوجی ژاپن

به گزارش وبلاگ تمبوک، بدون هیچ شک و تردیدی یکی از زیباترین و خاص ترین کشورهای شرق آسیا، ژاپن است. فرهنگ ژاپن و ویژگی های خاص و منحصر به فرد این کشور باعث شده تا ژاپن در بین توریستان و توریست ها اهمیت بسیار زیادی پیدا کند و شاهد حضور توریست ها و توریستان بسیار زیادی در طول سال در این کشور خاص باشیم.

تونل رویایی در باغ کاواچی فوجی ژاپن

به همین دلیل یکی از جاذبه های شگفت انگیزی ژاپن که به شما پیشنهاد می دهیم تا در هنگام سفر به این کشور به سراغ آن رفته و از آن دیدن کنید، باغ کاواچی فوجی ژاپن است. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا به بررسی این باغ پرداخته و در رابطه با آن اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید تا به معرفی باغ کاواچی فوجی ژاپن بپردازیم.

برای رزرو بلیط هواپیما در راستاهای داخلی و خارجی روی تصویر زیر کلیک کنید:

معرفی باغ کاواچی فوجی ژاپن

در بخش اول اگر بخواهیم به معرفی باغ کاواچی فوجی ژاپن پرداخته و در رابطه با این باغ صحبت کنیم باید گفت این جاذبه طبیعی زیبا و شگفت انگیز در شهر کیتاکیوشی ژاپن واقع شده است و در طول سال دنیاگردان و دنیاگرد های بسیار زیادی به سراغ این مجموعه رفته و از آن دیدن می کنند.

در واقع برای علاقه مندان به طبیعت و جاذبه های طبیعی باغ کاواچی فوجی ژاپن به عنوان یکی از بهترین جاذبه های دنیاگردی این کشور به شمار میرود. مهم ترین مسئله ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که در این باغ شاهد بیش از 100 نوع گیاه مختلف هستیم که برخی از این گیاهان جز مدل های کمیاب است که تنها در برخی از نقاط دنیا وجود دارند. به همین دلیل و به خاطر وجود این گیاهان کمیاب و خاص باغ کاواچی فوجی ژاپن تبدیل به یکی از پر بازدید ترین مکان های دنیاگردی در این کشور شده است.

تاریخچه باغ کاواچی فوجی ژاپن

به منظور بررسی تاریخچه باغ کاواچی فوجی باید گفت که این مجموعه در سال 1977 برای بازدید عمومی بازگشایی شد و از همان سال تا به امروز توانسته تبدیل به یکی از مهم ترین جاذبه های طبیعی کشور ژاپن شود.

در طول سالیان سال که از افتتاح این مجموعه می گذرد، مدیریت این باغ تمام تلاش خود را کرده تا با بکارگیری و استفاده از گونه های گیاهی متنوع و فوق العاده کمیاب در کنار استفاده از سازه های شگفت انگیز و چشم نواز، زیبایی خارق العاده ای به این باغ داده و این مجموعه را تبدیل به یکی از باغ های رویایی ژاپن کند.

یکی دیگر از نکات جالبی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در این مجموعه شاهد یک تونل شگفت انگیز هستیم که شکوفه های زیبا و خواص ویستریا به شکل آبشاری از سقف آن آویزان شدن و دنیاگردانی که اقدام به پیاده روی از داخل این تونل می کنند، می توانند یکی از زیباترین مناظره این باغ را مشاهده کنند. همچنین شما می توانید عکس های شگفت انگیزی را در داخل تونل این باغ گرفته و تصاویر خارق العاده ای را به ثبت برسانید.

بهترین زمان بازدید از باغ کاواچی فوجی ژاپن

پس از این که در رابطه با واقع کاواچی فوجی ژاپن اطلاعات کاملی را به شما ارائه کرده و در مورد تاریخچه این باغ صحبت کردیم، حال ممکن است این سوال بسیار مهم برای شما مطرح شود که بهترین زمان برای بازدید از این جاذبه طبیعی کی است و در چه زمانی می توان به بهترین شکل ممکن از این مجموعه دیدن کرد؟

به همین دلیل باید گفت که بهترین زمان برای دیدن باغ کاواچی فوجی در اواخر ماه آوریل و ابتدای ماه می است، چرا که در این زمان زیبایی باغ کاواچی فوجی به اوج خود رسیده و با شکوفه دادن گیاهان مختلف این باغ، می توانید لحظات شگفت انگیزی را در این مجموعه سپری کنید. نکته جالب توجه و حائز اهمیت آن است که به دلیل افزایش زیبایی این باغ در ماه های آوریل و می، شاهد برگزاری فستیوال ها و جشنواره های مختلفی در این مجموعه هستیم. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که اگر در پی بهترین زمان برای بازدید از این باغ هستید، در این ماه ها به سراغ باغ کاواچی فوجی ژاپن رفته و از این مجموعه دیدن کنید.

بهترین روش دسترسی به باغ کاواچی فوجی ژاپن

پس از آن که در رابطه با بهترین زمان بازدید از باغ کاواچی فوجی اطلاعات مختلفی را به شما ارائه کردیم، ممکن است این سوال برای تان مطرح شود که نحوه دسترسی به این جاذبه طبیعی چگونه است و چگونه می توان به راحتی به این باغ دسترسی پیدا کرد؟

به همین دلیل باید گفت که این جاذبه دنیاگردی زیبا در شهر کیتاکیوشو در استان فوکوئوکا واقع شده است. به همین دلیل اگر قصد بازدید از این جاذبه را دارید لازم است تا به این شهر زیبا بروید.

پس از آن که وارد این شهر زیبا در کشور ژاپن شدید، می توانید با استفاده از اتوبوس های شماره 56 به سمت منطقه کاواچی در این شهر حرکت کنید. سپس پس از رسیدن به ایستگاه می توانید با طی کردن راستا پیاده روی 10 دقیقه خودتان را به این باغ زیبا و خاص رسانده و از این جاذبه طبیعی و شگفت انگیز کشور ژاپن دیدار کنید.

نکات مهم به منظور بازدید از باغ کاواچی فوجی

موضوع بسیار مهمی که به منظور بازدید از باغ کاواچی فوجی ژاپن باید به آن توجه داشته باشید این است که به منظور بازدید از این باغ بهتر است تا بین 1 تا 2 ساعت زمان را برای بازدید از این مجموعه اختصاص دهید.

همچنین پیش از بازدید از این مجموعه، پیشنهاد ما این است که به سراغ وب سایت باغ کاواچی فوجی در ژاپن رفته و از طریق آدرس www.kawachi-fujien.com اطلاعات کاملی در رابطه با ساعت کار این مجموعه را بدست بیاورید. رعایت نکات گفته شده و توجه به این نکات بسیار مهم به شما کمک می کند تا در نهایت بتوانید به بهترین شکل از این باغ زیبا و خاص در کشور ژاپن دیدن کرده و لحظات فوق العاده ای را در این مجموعه زیبا سپری کنید.

منبع: الی گشت

به "تونل رویایی در باغ کاواچی فوجی ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تونل رویایی در باغ کاواچی فوجی ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید