جزئیات گزارش آنالیز سیلاب فروردین ماه

به گزارش وبلاگ تمبوک، رئیس هیأت ویژه گزارش سیلاب گفت: در حادثه سیلاب 200شهر و 1300 روستا از 25 استان تخریب شد که به طور کلی 80نفر جان باختند و به 150 مدرسه خسارت وارد شده بود.

جزئیات گزارش آنالیز سیلاب فروردین ماه

محمود نیلی احمد آبادی رئیس هیأت ویژه گزارش سیلاب در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ تمبوک با بیان اینکه تا 2 ماه دیگر گزارش نهایی سیلاب اعلام می گردد، گفت: گزارش سیلاب در سه مقطع زمانی آماده شده است به طوری که زمان های 26 تا 2 اسفند و 4 تا 6 فروردین و در نهایت 11 تا 12 فروردین مورد آنالیز قرار گرفته است.

حادثه سیلاب 200شهر در1300روستا از 25 استان تخریب شد

وی درباره میزان خسارت ناشی از سیلاب اضافه کرد: حادثه سیلاب 200شهر در 1300روستا را از 25 استان تخریب کرد که به طور کلی 80نفر جان باختند و به 150مدرسه خسارت وارد شده بود، این در حالی است که در زمان حادثه سیلاب آب شرب هزار مشترک قطع شده بود که در همان مقطع زمانی نزدیک به 400 هزار نفر اسکان اضطراری پیدا نموده بودند.

برای مقاوم بودن ساختمان های با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همکاری داریم

رئیس دانشگاه تهران گفت: برای استاندارد و مقاوم بودن ساخت و سازهای مناطق سیل زده با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همکاری داریم به طوری که بخشی از تحقیقات و آنالیز های گزارش سیلاب درباره مقاوم بودن ساختمان ها را در اختیار مجریان و مسؤولان اجرایی قرار داده ایم.

گزارش سیلاب در آینده در قالب لایحه در دولت تصویب می گردد

وی ادامه داد: در گزارش نهایی سیلاب علت حادثه سیلاب ارزیابی و آ سیب شناسی شده که در آینده در قالب لایحه در دولت تصویب می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "جزئیات گزارش آنالیز سیلاب فروردین ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات گزارش آنالیز سیلاب فروردین ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید