خبرنگاران اعضای کمیسیون های شورای شهر پایتخت ابقا شدند

به گزارش وبلاگ تمبوک، تهران- خبرنگاران- اعضای شورای اسلامی شهر تهران برای یک سال دیگر در کمیسیون های تخصصی خود ابقا شدند.

خبرنگاران اعضای کمیسیون های شورای شهر پایتخت ابقا شدند

به گزارش وبلاگ تمبوک؛ اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز یکشنبه در دویست و سی و چهارمین جلسه خود، مشخص اعضای کمیسیون های شورای اسلامی شهر تهران برای سال چهارم در راستای اجرای تبصره دوم ماده دو دستورالعمل توضیح وظایف، تعداد و چگونگی اداره کمیسیون های اسلامی شهر تهران را در دستور کار قرار دادند.

محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در این خصوص گفت: با توجه به شروع کار سال چهارم شورای شهر پنجم، ضروری است هر چه سریعتر اعضای شورا درخواست های خود را برای جابجایی در کمیسیون ها اعلام نمایند.

وی اضافه کرد: تا به امروز هیچ درخواستی مبنی بر جابجایی در کمیسیون ها و یا تغییر در ساختار کمیسیون ها به هیات رئیسه ارائه نشده است.

هاشمی تاکید نمود: به نظر می رسد که اعضای شورا می خواهند در همان صندلی فعلی شان ابقا شوند.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در نهایت بدون ارائه درخواستی به ابقای ساختار فعلی کمیسیون های تخصصی رای دادند.

به گزارش وبلاگ تمبوک در حال حاضر مرتضی الویری ریاست کمیسیون برنامه و بودجه، زهرا صدراعظم نوری ریاست کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری، محمد سالاری ریاست کمیسیون معماری و شهرسازی، محمد علیخانی ریاست کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا، محمدجواد حق شناس ریاست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و سید ابراهیم امینی ریاست کمیسیون نظارت و حقوقی را بر عهده دارند.

پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با انتخاب اعضای هیات رئیسه از شهریور ماه سال جاری چهارمین سال از فعالیت خود را شروع کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران اعضای کمیسیون های شورای شهر پایتخت ابقا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعضای کمیسیون های شورای شهر پایتخت ابقا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید