خبرنگاران طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس لغو شد

به گزارش وبلاگ تمبوک، تهران-خبرنگاران- مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از لغو طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در 11 هزار مدرسه با 108 هزار کلاس درس، اطلاع داد.

خبرنگاران طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس لغو شد

به گزارش روز آدینه معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، گودرز کریمی فر درباره اسکان نوروزی فرهنگیان با توجه به شیوع بیماری کرونا، گفت: در راستای رعایت بهداشت و سلامت هموطنان به ویژه فرهنگیان برای مقابله با بیماری کرونا، طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در 11 هزار مدرسه با 108 هزار کلاس درس که آماده پذیرایی از 12 میلیون نفر در ایام نوروز بودند، لغو شد.

وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش دارای 398 مرکز رفاهی و خانه معلم است که این مراکز به صورت روزانه ایزوله، ضدعفونی و گندزدایی می گردد و تنها این مراکز آماده پذیرایی از فرهنگیان هستند.

کریمی فر افزود: با توجه به موضوع شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری از آن توصیه می گردد فرهنگیان حتی الامکان از سفر پرهیز نمایند و ترجیحا در خانه بمانند، اما در صورت الزام و ضرورت سفر، این مراکز با رعایت تمام جوانب بهداشتی، آماده پذیرایی از آنها است.

وی توضیح داد: البته شرایط دایر بودن مراکز رفاهی فرهنگیان مانند هتل ها در طول ایام نوروز تابع تصمیم گیری ستاد کشوری پیشگیری از کرونا است و در صورتی که دستوری مبنی بر تعطیلی آنها صادر گردد، ما نیز رعایت می کنیم.

ویروس کرونا که رسما کووید- 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا به امروز به بیش از 50 کشور سرایت نموده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید