خبرنگاران کرمانشاه به روایت تصویر

به گزارش وبلاگ تمبوک، کرمانشاه- خبرنگاران- کتاب یاد ایام با همت عباس کشمیری که شامل حدود 700 عکس قدیمی از کرمانشاه است، منتشر شد.

خبرنگاران کرمانشاه به روایت تصویر

کشمیری روز دوشنبه به خبرنگار وبلاگ تمبوک گفت: تصاویر اماکن دیدنی استان، تجار، بزرگان، ورزش کاران و ادارات کرمانشاه در زمان های دور در این کتاب گردآوری شده است.

وی استقبال از این کتاب را بسیار خوب ارزیابی کرد و اضافه نمود: متاسفانه امروز جوانان و نوجوانان تمایل چندانی به مطالعه در خصوص کرمانشاه ندارند و این کتاب مصور می تواند برای آنها جذابیت دو چندان داشته تا بتوانیم در معرفی کرمانشاه به آیندگان سهم اندکی داشته باشیم.

این عکاس کرمانشاهی با اشاره به استقبال زیاد این کتاب در خارج از کشور گفت: کرمانشاهی های مقیم کشورهای اروپایی از چاپ این کتاب ابراز رضایت کرده و به دنبال تهیه آن هستند.

کشمیری به برخی از جذابیت های این کتاب هم اشاره ای کرد و گفت: علاوه بر معرفی تاریخ، فرهنگ، معماری و شهرسازی استان کرمانشاه، هتل 90 ساله بیستون و عکس سه برادر کرمانشاهی که هر سه تن سفیر ایران در کشورهای مختلف جهان بوده اند نیز از عکس های جالب کتاب یاد ایام است.

عضو هیات مدیره خانه کرمانشاهیان مقیم تهران گفت: اولین جلد کتاب یاد ایام در سال 1390 چاپ شد و کتاب های دوم و سوم هم به ترتیب در سال های 1393 و 1395 روانه بازار شد و این کتاب چهارم هم برگرفته از سه کتاب گذشته است.

وی از اقدامات اولیه برای جمع آوری عکس و چاپ کتاب پنجم خبر داد و اضافه نمود: خانواده هایی که عکس های قدیمی از کرمانشاه دارند، آنها را به صورت امانت در اختیار ما قرار دهند تا در مجموعه بعدی استفاده کنیم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کرمانشاه به روایت تصویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرمانشاه به روایت تصویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید