دفاعیه دو متهم پرسپولیسی: بارانی فحش می داد، سلیمانی مشت زد

به گزارش وبلاگ تمبوک، شجاع خلیل زاده در جواب اتهام سایپایی ها می گوید من نمی دانم صادق بارانی کجا بوده که به بازیکنان ما فحش ناموس می دهد، او باید ادب را رعایت کند.

دفاعیه دو متهم پرسپولیسی: بارانی فحش می داد، سلیمانی مشت زد

به گزارش وبلاگ تمبوک ،بیشتر سایپایی ها علیه شجاع خلیل زاده ، رادوشوویچ و طاهرخانی مصاحبه کردند و آنها را آغاز کننده درگیری دانستند.

بعد از مصاحبه پیاپی سایپایی ها علیه این سه بازیکن شجاع و طاهرخانی تنها پرسپولیسی هایی بودند که مصاحبه کردند.شجاع گفت: در اواخر بازی در هجده قدم بودم که یکی از بازیکنان سایپا خیلی فحش رکیکی داد و بعد من به او گفتم که چرا فحش می دهد و بعد از آن به من هم فحش داد و به داور هم گفتم که شنیدید، داور هم در جواب گفت یک چیزهایی شنیدم و کارت زرد به او داد. من نمی دانم صادق بارانی کجا بوده که به بازیکنان ما فحش ناموس می دهد، او باید ادب را رعایت کند.

خلیل زاده درباره این موضوع که علی دایی در نشست خبری گفته بازیکنان پرسپولیس آغاز کننده درگیری بودند، گفت:علی آقا بزرگ ما است و من به او احترام می گذارم.

حمیدرضا طاهرخانی هم گفت:صادق بارانی به من فحش داده اما الان می گوید بازیکن کوچک حریف را نمی شناسم.آقای بارانی! تو مرا نمیشناسی و به من فحش می دهی؟

بازیکن جوان پرسپولیس در مورد اینکه بازیکنان سایپا می گویند بازیکنان پرسپولیس به آنها ناسزا گفته اند،گفت: خیر چنین چیزی نیست، سلیمانی در محوطه جریمه با مشت به صورت من زده و به من فحش می دهد.

منبع: ایران ورزشی

به "دفاعیه دو متهم پرسپولیسی: بارانی فحش می داد، سلیمانی مشت زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاعیه دو متهم پرسپولیسی: بارانی فحش می داد، سلیمانی مشت زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید