سقوط محبوبیت ترامپ در تمامی ایالت های کلیدی انتخابات 2020

به گزارش وبلاگ تمبوک، میزان محبوبیت رئیس جمهوری آمریکا در تمامی ایالت های کلیدی انتخابات 2020 میلادی کاهش شدیدی یافته است؛ مساله ای که آسیب پذیری بزرگ رئیس جمهور کنونی آمریکا آن هم یکسال مانده به زمان انتخابات 2020 را بیان می نماید.

سقوط محبوبیت ترامپ در تمامی ایالت های کلیدی انتخابات 2020

به گزارش وبلاگ تمبوک، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، نظرسنجی اجرا شده توسط پایگاه مورنینگ کانسالت نشان داد که میزان محبوبیت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری کنونی آمریکا در 17 مورد از این ایالت های کلیدی که انتظار می روند در سال آینده بسیار رقابتی و مشخص نماینده باشند، کاهش یافته است.

در حال حاضر میزان محبوبیت ترامپ تنها در دو ایالت جورجیا و تگزاس همچنان بالاست.

این نظرسنجی جدید نشان می دهد که شانس پیروزی ترامپ در ایالت های کلیدی که وی در سال 2016 میلادی در آنها پیروز شده بود، تغییر نموده است. این ایالت ها شامل میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین هستند؛ ایالت هایی که ترامپ در انتخابات 2016 میلادی با مجموع 130 هزار رای هیلاری کیلینتون را در آنها شکست داد.

اما نتایج نگران نماینده این نظرسنجی فراتر از این ایالت هاست و به مناطقی که به طور سنتی به عنوان پایگاه و مناطق امن برای جمهوری خواستار محسوب می شدند و ترامپ نیز در آنها پیروز شده بود، کشیده شده است.

در اوهایو میزان محبوبیت ترامپ به منفی شش درصد کاهش یافته است. در آیووا جایی که محبوبیت ترامپ 9 درصد بود، در حال حاضر میزان محبوبیتش به منفی 11 درصد کاهش یافته است.

در آریزونا میزان محوبیت ترامپ از 19 درصد به منفی هفت درصد کاهش یافته است.

در فلوریدا ایالتی که زمانی ترامپ از میزان محبوبیت 22 درصدی برخوردار بود، در حال حاضر میزان محبوبیتش به منفی یک درصد کاهش یافته است.

در کارولینای شمالی جایی که ترامپ از محبوبیت 17 درصدی برخوردار بود در حال حاضر میزان محوبیتش به منفی یک درصد کاهش یافته است.

این نظرسنجی در حالی اجرا شده که جمهوری خواستار و دموکرات ها هر دو برای انتخابات 2020 میلادی آماده می شوند و هر دو طرف معتقدند که می توانند ائتلافی از این ایالت ها برای پیروزی در سال آینده تشکیل دهند.

کمپین ترامپ همچنان تاکید دارد که آنها می توانند در ایالت هایی که ترامپ در سال 2016 میلادی در آنها پیروز شده بود مجددا پیروز شوند اما دموکرات ها اعلام کردند که فکر نمی نمایند ترامپ بتواند پیروزی سال 2016 میلادی را تکرار کند و بخش اعظم حمایتی را که در آن موقع داشت از دست خواهد داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سقوط محبوبیت ترامپ در تمامی ایالت های کلیدی انتخابات 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط محبوبیت ترامپ در تمامی ایالت های کلیدی انتخابات 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید