صبحانه های ممنوع برای افراد 40 سال به بالا

به گزارش وبلاگ تمبوک، بهداشت نیوز/ وقتی جوان تر هستید ، بدن شما می تواند مطابق با بعضی از گزینه های نامناسب در صبحانه نیز تنظیم گردد، اما وقتی پا به میان سالی می گذارید، انتخاب های شما برای صبحانه محدود می گردد. زمانی که سن شما از 40 سال می گذرد و تمام قندها، کلسترول و غذاهای تولید شده را از برنامه های غذایی خود حذف می کنید، آن وقت است که احساس می کنید نصف سن فعلی هستید.

صبحانه های ممنوع برای افراد 40 سال به بالا

جو دوسر طعم دار

تهیه یک بسته جو دوسر طعم دار خیلی وسوسه انگیز است، آن هم وقتی که فقط در عرض چند ثانیه می توانید در مایکروویو آن را گرم کنید. اما خیلی بهتر است که خودتان دست به کار شوید و آن درست کنید. این نوع از خوراکی ها غالباً به همراه شکر اضافی فقط باعث می گردد تا شما در طول روز بیشتر گرسنه باشید.

اسموتی میوه ای

اسموتی یک انتخاب عالی برای صبحانه است. البته اگر شما در کنار میوه از سبزیجات هم بهره ببرید. در غیر این صورت این اسموتی قند خون شما را به طور قابل ملاحظه ای بالا می برد. بهتر است که اسموتی شما را تنها میوه ها تشکیل ندهند و شما از ترکیبی متعادل تر از میوه و سبزیجات ، مانند اسفناج و کلم را بهره ببرید.

نان تست و کره

اگر شما از هواداران نان تست هستید احتیاجی نیست این نان را از صبحانه حذف کنید فقط باید در نحوه تهیه آن دقت کنید. اگر روال کار شما استفاده از برش نان تست به همراه مقداری کره و دارچین است بهتر آن را کنار بگذارید و درعوض ، یک تکه نان سبوس دار با پروتئین دلچسب مانند کره بادام زمینی یا آووکادو را جایگزین کنید که تا زمان ناهار شما را به طور کامل سیر نگه می دارد.

کلوچه و پنکیک

متأسفانه، پنکیک و کلوچه نیز در این لیست و در کنار وافل قرار دارند. مگر اینکه آن را با مواد سالم تر تهیه کنید، اما در اینجا نیز این مساله مطرح می گردد که مواد اولیه تمام این خوراکی ها را آرد سفید و شکر تشکیل می دهد، بنابراین مهم ترین ضرری که برای شما دارد این است که خستگی را در بدن شما باقی می گذارد.

املت

املت یک گزینه کلاسیک برای صبحانه است ، اما قطعاً بهترین گزینه برای سلامتی شما نیست، به خصوص وقتی پا به سن می گذارید. از آنجا که فقط قرار است روزانه 300 میلی گرم کلسترول مصرف کنید، خوردن حتی یک تخم مرغ در حال حاضر 213 میلی گرم کلسترول برای شما به ارمغان می آورد. بنابراین به جرات می توان گفت که تهیه املت که به بیشتر از یک عدد تخم مرغ احتیاج دارد ، بهترین انتخاب نیست ، به خصوص به این دلیل که در آنها معمولاً گوشت بیکن و یا پنیر فرآوری شده پیتزا نیز استفاده می گردد.

منبع: همگردی

به "صبحانه های ممنوع برای افراد 40 سال به بالا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صبحانه های ممنوع برای افراد 40 سال به بالا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید