صدور پروانه بهره برداری هتل آپارتمان های اردبیل براساس درجه بندی

به گزارش وبلاگ تمبوک، از این پس در استان اردبیل پروانه بهره برداری برای هتل آپارتمان های این استان براساس درجه بندی صدور خواهد شد.

صدور پروانه بهره برداری هتل آپارتمان های اردبیل براساس درجه بندی

نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از صدور پروانه بهره برداری به هتل آپارتمان ها در این استان بر اساس درجه بندی اطلاع داد.

نادر فلاحی توضیح داد که معیار ارزیابی کیفی هتل آپارتمان ها در این استان پیش از این بر اساس تعداد ستاره بود.

ایشان با بیان اینکه در یک سال گذشته معیار ارزیابی به درجه بندی تغییر یافته است، اضافه نمود:

در هتل آپارتمان ها فرصت تجهیز و به سازی خدمات خود را در یک سال گذشته داشتند تا بر اساس درجه بندی پروانه بهره برداری صادر گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل با اذعان به اینکه فعلا صدور پروانه بر اساس ستاره انجام می گردد، ادامه داد که در صورتی که از سوی سازمان با این شکل از ارزیابی کیفی موافقت گردد، صدور پروانه بلامانع خواهد بود و در غیر این صورت هتل آپارتمان ها یک سال فرصت تجهیز به منظور دریافت پروانه بر اساس معیار درجه بندی را دارند.

فلاحی با بیان اینکه پروانه های صادره به مدت یک سال صادر خواهد شد، اضافه نمود که بعلاوه مطابق تاسیسات گردشگری 16 گانه با خانه مسافرها رفتار می گردد.

ایشان با تاکید به اینکه بر اساس مصوبه شورای تامین سرعین فعالیت خانه مسافرها نیز ساماندهی شده و مطابق مقررات تعدادی که مجوز فعالیت ندارند پلمپ خواهند شد، تاکید نمود:

در عین حال بازه زمانی فعالیت هتل آپارتمان ها و فرایند فعالیت آنالیز خواهد شد.

فلاحی در انتها اضافه نمود که انجمن تورلیدرها، انجمن آبدرمانی ها، جامعه اقامتی هتل داران، انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری فعالان صنایع دستی و انجمن صنفی مجموعه های پذیرایی بین راهی به عنوان تشکل های صنفی گردشگری مورد حمایت اداره کل هستند.

منبع: کجارو / خبرگزاری آریا

به "صدور پروانه بهره برداری هتل آپارتمان های اردبیل براساس درجه بندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور پروانه بهره برداری هتل آپارتمان های اردبیل براساس درجه بندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید