صنعت نفت 1 ، پرسپولیس 2

به گزارش وبلاگ تمبوک، آخرین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر در آبادان انجام می گردد و صنعت نفت از مدعی کسب عنوان قهرمانی یعنی پرسپولیس میزبانی نموده است.

صنعت نفت 1 ، پرسپولیس 2

شاگردان یحیی گل محمدی، بعد از قبول شکست مقابل فولاد خوزستان و البته تساوی برابر آلومینیوم اراک، صدر جدول را از دست داده اند و با توجه به برد روز گذشته سپاهان، برابر رسیدن دوباره به این تیم چاره ای جز شکست صنعت نفت در خانه ندارند.

شاگردان ادسون تاوارس نیز، هفته قبل در خانه با یک گل مغلوب طرفدار شدند و کماکان یکی از تیم های حاضر در منطقه سقوط هستند. نفتی ها نیز به هر سه امتیاز این مسابقه احتیاج مبرم دارند تا به واسطه آن از قعر جدول فرار نموده و برای ماندن در لیگ برتر کوشش نمایند.

ملاقات رفت این دو تیم با دو گل به سود سرخپوشان مرکز به سرانجام رسید و حالا باید دید، چه نتیجه ای در این مسابقه به دست می آید.

روز: چهارشنبه - تاریخ: 1401/11/19 - ساعت: 18

استادیوم: تختی آبادان

داور: پیغام حیدری - یاری ها: علیرضا ایلدرم، وحید سیفی، امیر ایار - ناظر: محمدرضا فلاح

صنعت نفت آبادان:

فرزین گروسیان، سباستین پیریز، حسن بیت سعید، حکیم نصاری، طالب ریکانی، حسین سنگرگیر، محمد قنبری، فردین یوسفی، مهدی ممی زاده، میثم تهیدست و یوسف وکیا

سرمربی: ادسون تاوارس

پرسپولیس:

احمد گوهری، دانیال اسماعیلی فر، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری، شیخ دیاباته، گولسیانی، عیسی آل کثیر و محمد عمری

سرمربی: یحیی گل محمدی

⚽️ توضیح گل

دقیقه 8- صنعت نفت آبادان 1-0 پرسپولیس (فردین یوسفی)؛ حسین سنگرگیر، مدافع جوان نفتی ها از سمت راست و لب خط نفوذی داشت و سانتری را به محوطه جریمه انجام داد و فردین یوسفی، بازیکن جوان نفتی ها با استفاده از غفلت مدافع پرسپولیس با ضربه سر توپ را وارد دروازه گوهری کرد.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو

به "صنعت نفت 1 ، پرسپولیس 2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعت نفت 1 ، پرسپولیس 2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید