فعالیت های UNWTO در نمایشگاه بین المللی گردشگری 2018

به گزارش وبلاگ تمبوک، سازمان گردشگری جهانی قبل از اعطای جوایز، فعالیت هایی مانند مباحثه وزرای گردشگری برای بهبود صنعت گردشگری را در فیتور 2018 ترتیب داده است.

فعالیت های UNWTO در نمایشگاه بین المللی گردشگری 2018

انجمن سرمایه گذاری گردشگری و تجارت آفریقا (INVESTOUR)، رویداد سالیانه ای را با سازماندهی سازمان دنیای گردشگری (UNWTO)، فیتور (FITUR)، نمایشگاه بین المللی گردشگری و کاسا آفریقا ترتیب داده است. در این رویداد، از 30 وزیر گردشگری منطقه ها مختلف، دعوت به عمل آمده است تا در خصوص فرصت هایی که این بخش می تواند برای قاره ایجاد کند، با یکدیگر به بحث و مناظره بپردازند.

جوایز UNWTO در بخش نوآوری و بهبود صنعت گردشگری، توسعه صنعت گردشگری در آفریقا و خاورمیانه و بازار چین در میان فعالیت های سازمان دنیای گردشگری (UNWTO)، در 38امین دوره در مسابقات بین المللی گردشگری مادرید (فیتور، 17 تا 21 ژانویه)، سال آغاز صنعت گردشگری پویا، به برندگان اعطا خواهد شد.

یک کارگاه آموزشی با موضوع صنعت گردشگری چین (17ام ژانویه)، به همراه اعطای جوایز سازمان گردشگری دنیای در بخش نوآوری و بهبود در صنعت گردشگری، جزو اولین فعالیت های سازمان گردشگری دنیای در فیتور خواهد بود؛ این برنامه ها به وسیله فیتور، سازماندهی شده اند.

در جشن اعطای جوایز، برترین نامزدهای گردشگری پایدار در سراسر دنیا، شناخته خواهند شد. در آغاز مراسم، انجمن اعطای جوایز، در 15ام ژانویه (25 دی)، لیستی از پروژه های منتخب که از میان 128 طرح مبتکرانه از 55 کشور، انتخاب شده اند، را ارائه خواهد نمود.

در یک رویداد سالیانه، که مشترکان به وسیله UNWTO، فیتور و کاسا آفریقا سازماندهی شده است، در جهت ارتقای برنامه سرمایه گذاری گردشگری و تجارت آفریقا، 30 وزیر از سراسر منطقه ها گرد هم می آیند تا در خصوص فرصت های جدیدی که بخش گردشگری می تواند در اختیار قاره قرار دهد، با هم بحث نمایند.

جلسات سال جاری در تاریخ 18ام ژانویه (28 دی)، با دو موضوع اصلی برگزار خواهد شد: برند آفریقا: پرورش توسعه گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری و تنوع زیستی به عنوان یک محرک برای گردشگری پایدار: اهمیت مشارکت موثر جامعه

پتانسیل صنعت گردشگری موجود در منطقه خاورمیانه و آفریقای شمالی (MENA) نیز در جلسات بحث وزرا که به وسیله سازمان گردشگری دنیای UNWTO و کاسا عرب (Casa Árabe) در 18ام ژانویه سازماندهی می گردد، مورد بحث قرار خواهد گرفت. در این رویداد، بعلاوه سیاست ها و استراتژی ها در جهت تثبیت بهبود و آنالیز سهم گردشگری در توسعه جامع و پایدار مالی و اجتماعی، بار دیگر مرور خواهد شد.

منبع: کجارو / traveldailynews.com

به "فعالیت های UNWTO در نمایشگاه بین المللی گردشگری 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت های UNWTO در نمایشگاه بین المللی گردشگری 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید