مستر کلاس کیوان ساکت در اصفهان

به گزارش وبلاگ تمبوک، تهران (پانا) - کیوان ساکت از برگزاری مستر کلاس خود در شهر اصفهان اطلاع داد.

مستر کلاس کیوان ساکت در اصفهان

به گزارش روابط عمومی پروژه، کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده تار و سه تار گفت: قرار است مستر کلاسی در شهر اصفهان برگزار کنیم که این مستر کلاس چهارشنبه دوم شهریور ماه امسال از سوی مجموعه فرهنگی شهر آشوب برگزار می گردد.

این آهنگساز در ادامه اعلام کرد: این مستر کلاس تفاوت کلی با مستر کلاس های قبلی که برگزار کردم دارد که این تفاوت در نوع نگاه نوازندگی و تکنیک های پیشرفته تار و سه تار، شیوه تمرین کردن و بهداشت نوازندگی است.

این نوازنده تار اضافه نمود: این کلاس آموزشی به مسائل نوازندگان و افزایش ارتقای نوازندگی می پردازد که در نظر داریم هنرجویان میانه و پیشرفته بتوانند از مسائل خود بگویند و بتوانیم راه چاره های مناسبی را برای مسائل آنها ارائه دهیم.

وی در انتها گفت: بعلاوه در این کلاس آموزشی به شیوه ساز زدن نوازندگان نیز می پردازیم زیرا اگر نوازنده به شیوه درستی ساز نزند مسائلی در عصب و ماهیچه های آنها به وجود می آید که به دست ها، بازوها، شانه، گردن و ستون مهره ها آسیب جدی می زند در نتیجه راه چاره هایی برای دچار نشدن به این مسائل در نوازندگی ارائه می گردد و ورزش های مناسب نوازندگی آموزش داده می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "مستر کلاس کیوان ساکت در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مستر کلاس کیوان ساکت در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید