منابع یمنی از کشته شدن افسران سعودی در حمله موشکی خبر دادند

به گزارش وبلاگ تمبوک، منابعی در استان مأرب یمن گفتند که عربستان سعودی برای انتقال کشته های ناشی از حمله موشکی دیروز، چند بالگرد به منطقه اعزام نموده است.

منابع یمنی از کشته شدن افسران سعودی در حمله موشکی خبر دادند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ تمبوک، منابعی در بین قبایل یمن در استان مأرب (مرکز یمن و شرق صنعاء، پایتخت) از کشته و زخمی شدن شماری از افسران ائتلاف عربستان سعودی در حمله موشکی بالستیک خبر دادند.

این منابع شنبه (16 فرودین) به وبگاه خبری الخبر الیمنی گفتند که عربستان سعودی چند بالگرد به منطقه و پایگاه نظامی تداوین اعزام نموده و جسد افسران و نظامیان خود را به داخل عربستان منتقل نموده است.

منابع قبیله ای در استان مأرب گفتند که زخمی های حمله موشکی به منطقه الودیعه یمن منتقل شده اند.

منابع خبری یمن شامگاه دیروز آدینه از وقوع حمله موشکی بالستیک به پایگاه نظامی مذکور خبر دادند. این پایگاه یکی از ده ها پایگاه نظامی مهم ائتلاف مشترک سعودی اماراتی است و نیروهای منصور هادی و افسران سعودی در آن مستقر بودند.

الخبر الیمنی نوشت که دیروز پایگاه تداوین میزبان نشست فرماندهان عالی رتبه نیروهای هادی و سعودی بود و مطابق آمار اولیه، یک افسر سعودی و شماری نظامی کشته شده بودند. با این حال منابع یمنی بعد از 24 ساعت از وقوع این حمله، از بالا بودن شمار کشته های سعودی خبر می دهند.

هنوز کسی یا گروهی مسئولیت این حمله موشکی را برعهده نگرفته است. ارتش و کمیته های مردمی یمن (وابسته به دولت نجات ملی) اخیراً تمامی استان الجوف (شمال یمن و همرز با عربستان) و بعضی از مناطق استان مأرب را آزاد نموده اند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "منابع یمنی از کشته شدن افسران سعودی در حمله موشکی خبر دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منابع یمنی از کشته شدن افسران سعودی در حمله موشکی خبر دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید