نوکیا در نمایشگاه MWC 2020 از چه گوشی هایی رونمایی می نماید؟

به گزارش وبلاگ تمبوک، روز گذشته، شرکت HMD Global که سازنده گوشی های نوکیا است اعلام نمود که قبل از شروع به کار نمایشگاه MWC 2020 در تاریخ 23 فوریه (4 اسفند) یک مراسم برگزار خواهد نمود. در دعوتنامه منتشر شده، فقط به تاریخ مراسم و شهر بارسلون اشاره شده ولی در هر صورت در خصوص گوشی های نوکیا که در این مراسم معرفی می شوند، می توانیم حدس و گمان هایی را مطرح کنیم.

نوکیا در نمایشگاه MWC 2020 از چه گوشی هایی رونمایی می نماید؟

نوکیا 9.2

معرفی جدیدترین پرچم دار نوکیا در این مراسم بسیار بعید به نظر می رسد. بر اساس گزارش های منتشر شده، ظاهرا نوکیا تصمیم گرفته به جای بهره گیری از تراشه قدیمی، برای این گوشی از تراشه تازه نفس اسنپ دراگون 865 استفاده کند و به همین خاطر عرضه آن چند ماه به تعویق افتاده است.

نوکیا 8.2

شرکت HMD Global مدتی قبل خبر ساخت یک گوشی 5G مبتنی بر تراشه اسنپ دراگون 765G را تایید کرد و به نظر می رسد این گوشی نوکیا 8.2 نام دارد. گفته می گردد این گوشی از بدنه شیشه ای و فریم فلزی بهره می برد و مجهز به نمایشگر 6.2 اینچی LCD است. در پنل پنل پشتی این گوشی احتمالا دوربین چهارگانه حاوی دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی تعبیه شده و برای دوربین سلفی هم یک سنسور 32 مگاپیکسلی مورد استفاده قرار گرفته. در نهایت باید به قیمت احتمالی آن اشاره کنیم که گویا با قیمت 549 یورو (505 دلار) روانه بازار می گردد.

نوکیا 5.2

کمپانی HMD توجه ویژه ای به ساخت گوشی های ارزان قیمت نشان می دهد و در این مراسم احتمالا شاهد معرفی گوشی ارزان قیمت نوکیا 5.2 خواهیم بود. طبق گزارش های مطرح شده، این گوشی از تراشه قدیمی اسنپ دراگون 632، نمایشگر 6.2 اینچی LCD، دوربین دوگانه 16 و 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3500 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. انتظار می رود نوکیا 5.2 با قیمت 169 یورو (186 دلار) به دست کاربران برسد.

نوکیا 1.3

در نهایت باید به احتمال معرفی گوشی پایین رده نوکیا 1.3 با 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کنیم. بر اساس شایعات، این گوشی از تراشه ساخت مدیاتک بهره می برد.

به غیر از این گوشی های هوشمند، نوکیا احتمالا در نمایشگاه MWC 2020 از یک گوشی ساده و دستبند هوشمند هم رونمایی می نماید.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "نوکیا در نمایشگاه MWC 2020 از چه گوشی هایی رونمایی می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوکیا در نمایشگاه MWC 2020 از چه گوشی هایی رونمایی می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید