نگاهی دقیق تر به منطقه ها گردشگری آنتالیا

به گزارش وبلاگ تمبوک، با تهیه تور و بلیط آنتالیا به کدام منطقه ها و چه تفریحاتی دسترسی خواهید داشت

آنتالیا، سالیانه با حجم عظیمی از توریستان رو به رو خواهد شد که البته حضور این تعداد توریست به آنتالیا بی علت نبوده است. در این شهر از هتل ها و رستوران های لوکس گرفته تا سواحل و تفریحات متنوع را خواهید یافت، که سفری خاطره انگیز را برای شما می سازند.

نگاهی دقیق تر به منطقه ها گردشگری آنتالیا

منطقه کمر آنتالیا

این شهر دارای هتل های مجلل ، رستوران ها ، کافه های متعدد ، سواحل زیبا ، ویرانه های تاریخی و بازارهای جالبی هست .

گشت با کشتی از برترین تفریحات کمر آنتالیا ست که فرصتی برای لذت از منظره ها زیبا، شنا کردن در آب زلال دریا و بعلاوه لحظات خاص برای کسانی که علاقه مند به غواصی در آبهای زیبای مدیترانه هستند فراهم می نماید.

در قسمت شمالی تفریحگاهها پله کانهائی وجود دارد که مستقیماً به ساحل متصل هستند. ساحل منطقه کمر ساحلی با پرچم آبی است. پرچم آبی از سوی اتحادیه اروپا اعطا شده و درمعنای لغوی برای مناطقی که دارای سواحل پاک و تمیز هستند ، استفاده میگردد.

منطقه بلک آنتالیا

منطقه بلک آنتالیا دارای برترین و گرانترین هتل ها موجود آنتالیا می باشند که به صورت کلی می توان گفت لوکس ترین هتل ها در شهر بِلک واقع شده اند در این منطقه بیش از 99% هتل ها 5 ستاره هستند.

زمین های گلف بسیاری در این منطقه وجود دارد .

ورزش های آبی جزئی از جذابیت های این منطقه هستند که باعث شده این نقطه از ترکیه را به برترین مکان برای توریسم از جهت زیبائی و سلامتی مبدل سازد.

منطقه لارا آنتالیا

نزدیکترین منطقه تفریحی و گردشی به آنتالیا منطقه لارا می باشد که فقط با 6 کیلومتر فاصله در شرق شهر آنتالیا واقع شده است و دارای سواحل شنی و سنگریزه ای می باشد.

منطقه لارا نزدیک به مراکز خرید آنتالیاست بسیاری از هتل های 5 ستاره نو آنتالیا در منطقه لارا ساخته شده اند ، این منطقه نزدیک ترین منطقه به فرودگاه آنتالیاست. از تفریحات آنتالیا ، ساحل لاراست . ساحل لارا، که یکی از پرطرفدارترین سواحل آنتالیا ست

تفریحات آنتالیا

  • پارک آبی دیدمان آنتالیا
  • چتربازی در آنتالیا
  • تور ترمسوس و غار کارائین آنتالیا
منبع: الی گشت

به "نگاهی دقیق تر به منطقه ها گردشگری آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی دقیق تر به منطقه ها گردشگری آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید