واکنش شورای شهر به اعتراض فرمانداری درباره طرح آبرسانی اضطراری در تهران

به گزارش وبلاگ تمبوک، اعضای شورای شهر تهران بر مصوبه خود در مورد طرح آبرسانی اضطراری در تهران با وجود اعتراض فرمانداری، تاکید کردند.

واکنش شورای شهر به اعتراض فرمانداری درباره طرح آبرسانی اضطراری در تهران

به گزارش وبلاگ تمبوک، صبح امروز آنالیز اعتراض فرمانداری به مصوبه شورای شهر درباره طرح آبرسانی اضطراری روی میز آنالیز شورای شهر نهاده شد و زهرا صدر اعظم نوری در تشریح اعتراض فرمانداری گفت: 33 درصد سهام آبفا متعلق به شهرداری تهران است که در همین راستا شهرداری و شورا می توانند الزاماتی برای این شرکت ایجاد نمایند.

وی با بیان اینکه اعتراض فرمانداری در حد حذف کلماتی همچون مکلف، متعهد و موظف می گردد، است و پیشنهاد داده اند که از کلماتی همچون توصیه و پیشنهاد می گردد استفاده نمایند، گفت: استفاده از کلمات توصیه ای، الزام اجرایی برای دستگاه ها اجرا نمی کند و بر همین اساس نظر کمیسیون سلامت این است که بر همان مصوبه قبلی مان با همان ادبیات قبلی تاکید کنیم.

به گزارش وبلاگ تمبوک، نهایتا اعضای شورای شهر تهران با 19 رأی بر مصوبه پیشین خود تاکید نموده و این مصوبه برای حل اختلافات فی مابین هیات تطبیق و شورای شهر به شورای حل اختلاف ارجاع داده می گردد.

همچنین یک فوریت الحاق تبصره ای به ماده 4 معین نرخ عوارض که درباره ساماندهی وانت بارها و رانندگان آژانس است، با کسب اکثریت آراء به تصویب رسید و برای آنالیز بیشتر به کمیسیون تخصصی ارجاع داده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "واکنش شورای شهر به اعتراض فرمانداری درباره طرح آبرسانی اضطراری در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش شورای شهر به اعتراض فرمانداری درباره طرح آبرسانی اضطراری در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید