یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از غروب خورشید تا جنگ اسب ها

به گزارش وبلاگ تمبوک، در هفته ای که گذشت، نشنال جئوگرافی در عکس های روز خود عکس های بی نظیری را از غروب خورشید در پوزیتانو تا جنگ دو اسب برای نشان دادن رجحان انتخاب نموده است.

یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از غروب خورشید تا جنگ اسب ها

در عکس های روز نشنال جئوگرافی از شنبه تا آدینه هفته گذشته، تصاویر مجذوب نماینده و دیدنی از رو در رویی مرغ نوروزی با خرس قطبی در آلاسکا، شیرجه گروهی پنگوئن ها دور از سواحل آنتارتیکا، انبار ماشین های از رده خارج شده در صحرای کالیفرنیا، نور در غار جومبلانگ و کفش فروشی در بنگلادش دیده می گردد.

بعد از غروب خورشید

چراغ های شهر پوزیتانو ایتالیا در تاریکی می درخشند. پیتر فریدمن عکاس بخش یورشات از این چشم انداز سه عکس با نوردهی مختلف ثبت نموده و سپس آن ها را با هم ادغام نموده تا این خروجی را داشته باشد.

رو در رو

در بخش حفاظت شده حیات وحش آلاسکا یک مرغ نوروزی هنگام فرود در مقابل یک خرس قطبی این صحنه را بوجود آورده است. همان طور که از پرهای پرنده معین است، این مرغ نوروزی سن زیادی ندارد. وقتی که سن پرنده ها زیاد گردد تمام پر های سفید به رنگ خاکستری تبدیل می گردد.

شیرجه گروهی

دور از ساحل آنتارتیکا پنگوئن ها به صورت گروهی درون آب شیرجه می زنند. حباب هایی که در پی پنگوئن ها کشیده می گردد، چگالی آب را کم می نماید و به آن ها یاری می نماید تا سریع تر درون آب حرکت نمایند.

از بین رفتن

این عکس هوایی از صحرای کالیفرنیا نشان دهنده عاقبت تقلب بزرگ شرکت وولکس واگن است. در سال 2015 سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا متوجه شد که شرکت وولکس واگن عمدا ماشین ها را دستکاری نموده تا بتواند مجوز لازم برای مقدار استاندارد آلایندگی را دریافت کند، اما در حقیقت مقدار آلایندگی ماشین ها 40 برابر حد مجاز بود. میلیون ها ماشین از سراسر جهان جمع آوری شد و برخی از آن ها به این صحرا آورده شد تا اسقاط شوند.

نور

یک توریست زیر نور خورشید در غار جومبلانگ در اندوزی حمام آفتاب می گیرد. تنها راه ورود به این غار عمودی 90 متری، استفاده از طناب است.

کفش فروشی

این فروشنده در داکا بنگلادش، دمپایی انگشتی می فروشد. تصویر جوری به نظر می رسد که انگار به تعداد تمام جمعیت شهر کفش و دمپایی برای فروش دارد.

جنگ سخت

دو اسب برای نشان دادن فزونی خود در جنوب فرانسه مشغول دعوا هستند. این نژاد، بومی جنوب فرانسه است و تعداد آن ها در حال حاضر کمتر از 200 راس است.

منبع: کجارو / nationalgeographic.com

به "یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از غروب خورشید تا جنگ اسب ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از غروب خورشید تا جنگ اسب ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید