فراوری انبوه نمایشگرهای حفره دار سامسونگ شروع شده است

به گزارش وبلاگ تمبوک، هرچند طبق جدیدترین خبرها احتمالا هواوی زودتر از سامسونگ اولین گوشی مجهز به نمایشگر حفره دار را عرضه می نماید، اما طبق جدیدترین گزارش ها، سامسونگ فعلا فناوری ساخت نمایشگرهای اولد با لبه های خمیده ولی واجد حفره را در اختیار دارد. احتمالا در ماه آینده برای اولین بار در گوشی های سری A سامسونگ شاهد بهره گیری از این گوشی باشیم ولی با این تفاوت که از نوع LCD خواهند بود زیرا ساخت آن ها هزینه کمتری را به همراه دارد.

فراوری انبوه نمایشگرهای حفره دار سامسونگ شروع شده است

بر اساس اخبار منتشر شده، ایجاد حفره در یک نمایشگر اصلا کار راحتی نیست و نیازمند تجهیزات بسیار پیشرفته ای است. برای ایجاد این حفره ها باید از لیزرهای بسیار دقیقی استفاده گردد و به نظر می رسد سامسونگ بدون تغییر کلی در خطوط فراوری نمایشگرهای اولد و با بهره گیری از لیزرهای فعلی خود، توانسته این موضوع را امکان پذیر کند.

از این فناوری تحت عنوان ایجاد حفره در ناحیه فعال (HIAA) یاد می گردد و سامسونگ به لطف تجربه زیادی که در ساخت پنل های اولد منعطف دارد، در زمینه ایجاد حفره حداقل یک تا دو سال جلوتر از رقبای خود قرار گرفته است. دیگر سازندگان پنل های اولد در برابر سامسونگ حرف چندانی برای گفتن ندارند و اگر آن ها خواهان بهره گیری از این فناوری باشند، به احتمال زیاد ناچار به ایجاد حفره در نمایشگرهای اولد تخت و یا نمایشگرهای LCD خواهند بود.

بنابراین، اگرچه قرار است گلکسی A8s و گوشی جدید هواوی از چنین نمایشگری بهره ببرند، ولی نمایشگر آن ها از نوع LCD یا اولد تخت ساخته شده توسط شرکت BOE خواهد بود و گلکسی اس 10 از نمایشگر اولد با لبه های خمیده مجهز به حفره بهره می برد. در ضمن بر اساس گزارش هایی که در سایت های مختلف منتشر شده، این کمپانی چینی از مدتی قبل فراوری نمایشگرهای A8s را شروع نموده و به زودی خبرهای بیشتری در مورد آن منتشر می گردد.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "فراوری انبوه نمایشگرهای حفره دار سامسونگ شروع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری انبوه نمایشگرهای حفره دار سامسونگ شروع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید