درفشی پور برنز جهانی گرفت، ادامه ناکامی بانوان کاراته کا با پنجمی تیم کومیته

به گزارش وبلاگ تمبوک، تیم کومیته بانوان ایران با شکست در دیدار رده بندی از کسب مدال بازماند و هامون درفشی پور به مدال برنز کومیته انفرادی مردان رسید.

درفشی پور برنز جهانی گرفت، ادامه ناکامی بانوان کاراته کا با پنجمی تیم کومیته

به گزارش وبلاگ تمبوک، در ادامه رقابت های کاراته قهرمانی دنیا 2018 اسپانیا، تیم کومیته بانوان ایران در دیدار رده بندی این بخش رودروی تیم کشور میزبان(اسپانیا) نهاده شد که با نتیجه یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد و از کسب مدال برنز بازماند تا عملکرد ضعیف بانوان کاراته کا در این دوره از رقابت های دنیای تکمیل گردد.

تیم کومیته بانوان در بازی خود ابتدا سنگال را شکست داد، در مبارزه دوم هلند را یک بر صفر مغلوب کرد و در سومین پیکار مقابل تیم ژاپن به نتیجه تساوی صفر بر صفر رسید تا با رای داوران در هانتی بازنده تاتامی شده و راهی جدول شانس مجدد گردد.

در این مرحله تیم ایران ابتدا مقابل تیم ترکیه یک بر صفر به پیروزی دست یافت و در دومین بازی برابر تیم کوزوو با برتری دو بر صفر به دیدار رده بندی راه یافت که با شکست از اسپانیا در این مسابقه در رده پنجم این مسابقات نهاده شد.

اما هامون درفشی پور نماینده وزن 67-کیلوگرم تیم مردان در دیدار رده بندی موفق شد رائول کوئروا از اسپانیا را شش بر صفر شکست دهد و اولین مدال برنز دنیای خود را کسب کند.

درفشی پور پس از یک دور استراحت، در دور دوم مقابل ریان اونیل از کانادا یک بر صفر پیروز شد و در ادامه مقابل آلبرتو گالوز از پاناما پس از تساوی صفر بر صفر با رای داوران در هانتی برنده شد. او در سومین دیدار هم مقابل دیوید کوهن آلمانی به تساوی صفر صفر رسید و با رای داوران برنده تاتامی شد،در مبارزه چهارم خود دو بر یک رافیض حسنوف آذربایجانی را شکست داد اما در نیمه نهایی دو بر صفر مقابل استیون داکوستا فرانسوی بازنده شد و به جدول شانس مجدد رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "درفشی پور برنز جهانی گرفت، ادامه ناکامی بانوان کاراته کا با پنجمی تیم کومیته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درفشی پور برنز جهانی گرفت، ادامه ناکامی بانوان کاراته کا با پنجمی تیم کومیته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید