طاهرخانی: از استرس بازی با الدحیل، هنوز سردرد دارم

به گزارش وبلاگ تمبوک، از استرس نمی توانستیم روی پاهای مان بایستیم. بعد از گل سوم آنقدر فریاد زده بودم که هنوز سردرد دارم.

طاهرخانی: از استرس بازی با الدحیل، هنوز سردرد دارم

به گزارش وبلاگ تمبوک ، حمیدرضا طاهرخانی که پیش از بازی با الدحیل صعود پرسپولیس را پیش بینی نموده بود، حالا از لحظات پراسترس دوشنبه می گوید: باید در استادیوم می بودید تا حال و هوای بازی را درک کنید. بعد از گلی که خوردیم به یکباره استادیوم ساکت شد و خودمان هم شوکه گردیده بودیم اما واقعا دم طرفداران گرم که با حمایت شان به تیم انگیزه دادند. آخر بازی هم با حسین آقا (ماهینی) روی نیمکت از استرس نمی توانستیم روی پاهای مان بایستیم. بعد از گل سوم آنقدر فریاد زده بودم که هنوز سردرد دارم.

طاهرخانی سپس در یک پیش بینی تازه از پیروزی مشابه برابر السد و فینالسیت شدن پرسپولیس می گوید: در مورد بازی رفت نمی توانم حرفی بزنم اما برگشت را می بریم و در نهایت صعود می کنیم. البته کار خیلی سختی است. مخصوصا که آقای برانکو، کمال و انصاری را نداریم و بازی کردن با تیم های قطری هم خیلی سخت است. بازی با الدحیل یک نبرد نابرابر بود و بازی با السد هم همین است اما کار نشد ندارد. پرسپولیس مقابل الدحیل نشان داد می تواند کارهای بزرگی انجام دهد و شایستگی قهرمان شدن در آسیا را هم دارد.

2 – 180

منبع: ایران ورزشی

به "طاهرخانی: از استرس بازی با الدحیل، هنوز سردرد دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهرخانی: از استرس بازی با الدحیل، هنوز سردرد دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید