طلوع 41 در قاب تلویزیون زنجانی ها

به گزارش وبلاگ تمبوک و به نقل از صدا و سیمای مرکز زنجان، معاونت سیما ویژه برنامه های متعددی را به مناسبت دهه فجر فراوری ، تأمین و پخش می نماید . طلوع 41 عنوان ویژه برنامه ای است که در شبکه اشراق تدارک دیده شده است . این برنامه که به صورت زنده از شبکه استانی پخش خواهد شد با حضور کارکنان دستگاه های مختلف اجرایی استان به همراه خانواده هایشان اجرا شده و شامل آیتم هایی همچون مسابقه ، نمایش طنز ، موسیقی و .... است.

طلوع 41 در قاب تلویزیون زنجانی ها

دیگر برنامه سیما انقلاب نغمه لری نام دارد که در آن موسیقی های درخواستی بینندگان مربوط به سالهای پیروزی انقلاب اسلامی برای تجدید خاطرات آن دوران پخش خواهد شد . این برنامه که هر شب به مدت 25 دقیقه روی آنتن خواهد رفت و شامل آیتم گزارش مردمی نیز است .انقلاب واژه لری دیگر ویژه برنامه سیما است که هر شب به مدت 10 دقیقه میهمان خانه های گرم مخاطبان خواهد بود . دراین برنامه قرار است شعرهای انقلابی سروده شده با حضور شاعران به تصویر کشیده گردد.

شبکه اشراق برای شهرستانها نیز برنامه ویژه ای تدارک دیده و میخواهد در 7 برنامه 45 دقیقه ای با عنوان فجر انقلاب به شهرستانهای استان نیز سفر نموده و حال و هوای این ایام را در شهرهای استان به تصویر بکشد.

این معاونت برای گرامیداشت چهل سالگی انقلاب نیز برنامه های متعدی فراوری و پخش نموده و خواهد نمود که از آن جمله می توان به برنامه های مستند با عناوین 51 سالگی ، برکت ، افق ، رهیافت سلامت ، اوج ، سنگ و خاک و دستاورد و همچنین فیلمهای کوتاهی با عناوین عکاس 170 ، انقلابی و بازار اشاره نمود.

معاونت صدا نیز همگام با سیما برنامه ریزی ویژه ای برای دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام داده است.

انقلاب حماسه سی عنوان ویژه برنامه ای است که صدا برای این ایام تدارک دیده است . این مجموعه در 10 برنامه 75 دقیقه ای و با آیتمهای مختلفی از جمله خیابان امام که بیانگر فعالیتهای انقلابیون زنجانی است و مولود انقلاب با محتوای معرفی خدمات و فعالیتهای نهادهای شکل گرفته بعد از انقلاب و دهها آیتم دیگر همراه مخاطبان خود خواهد بود.

رادیو انقلاب دیگر برنامه صدا است که در هفت برنامه 60 دقیقه ای به بیان دستاوردهای نظام پس از انقلاب در حوزه های مختلف مالی ، اجتماعیو فرهنگی می پردازد .دیگر برنامه صدا مستند انقلاب نام دارد که در 4 برنامه 35 دقیقه ای به رویدادهای انقلاب ، مساجد فعال در انقلاب شخصیتهای موثر در انقلاب زنجان می پردازد.

مجموعه مستند دستاوردهای انقلاب در 10 قسمت 35 دقیقه ای با موضوع دستاوردهای نظام ، مجموعه برنامه چلچراغ در 10 برنامه 30 دقیقه ای ، 10 مستند کوتاه 10 دقیقه ای از موفقیت های نظام در حوزه های مختلف ، مسابقه با عنوان چهل برگ در 10 برنامه ، 16 عنوان نمایش رادیویی با موضوع شهدای انقلاب در زنجان و ده ها برنامه دیگر از جمله فراوریات رادیوی استانی برای گرامیداشت دهه فجر و چهل سالگی انقلاب اسلامی است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "طلوع 41 در قاب تلویزیون زنجانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلوع 41 در قاب تلویزیون زنجانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید