کیاقدمی: اتفاقی رکورد دنیا را نزدم

به گزارش وبلاگ تمبوک، وزنه بردار ملی پوش کرمانشاهی که در مسابقات انتخابی استان جهت حضور در قهرمانی کشور رکورد دو ضرب دنیا را به طور غیررسمی شکسته، گفت: برای ثبت رکورد جدید دوضرب دنیا تمرین کردم، اما باید توجه داشت که شرایط مسابقات رسمی برای رکوردزنی متفاوت است و نباید انتظار داشت در این مسابقات نیز همانند مسابقات غیررسمی ظاهر شوم.

کیاقدمی: اتفاقی رکورد دنیا را نزدم

کیاقدمی در گفت وگو با وبلاگ تمبوک، اظهار کرد: چند روز پیش از برگزاری مسابقات انتخابی استان در تمریناتم وزنه 240 کیلوگرم را که رکورد دنیا و در اختیار مارتیروسیان ارمنی بود را چندبار امتحان کردم و در نهایت موفق شدم آن را بالای سر ببرم که البته هیچ چیز اتفاقی نبود.

این وزنه بردار دسته 109 کیلوگرم ادامه داد: در روز مسابقه نیز با توجه به آمادگی بدنی که داشتم و فراهم شدن زمینه، وزنه 241 را امتحان کردم و توانستم رکوردشکنی کنم.

وی تاکیدکرد: بسیاری از علاقه مندان، ورزشکاران و مردم از این اتفاق خوشحال شدند و اکنون انتظارها از من بالا رفته، اما نباید فراموش کرد که شرایط مسابقات رسمی با مسابقات غیررسمی کاملا متفاوت است.

قدمی اضافه کرد: در مسابقات انتخابی استان بدون استرس، با زمان کافی و بدون آنکه جنبه رقابتی شدیدی باشد این وزنه را بالای سر بردم، درحالیکه در مسابقات رسمی و دنیای با رقبای سرسختی که همه مدعی هستند روبرو خواهم شد که این مسئله استرس زیادی به همراه می آورد.

وی تاکید نمود: باید بین مردم فرهنگ سازی کنیم که اگر یک ورزشکار در مسابقه ای غیررسمی رکورد شکنی کرد، نباید توقع داشت که در مسابقات رسمی نیز همانگونه ظاهر گردد.

به گزارش وبلاگ تمبوک، کیا قدمی در مسابقات انتخابی استان در دوضرب، 241 کیلوگرم را بالای سر برد که یک کیلوگرم از رکورد دوضرب دنیا بیشتر بود. رکورد دوضرب دنیا با 240 کیلوگرم در اختیار سیمون مارتیروسیان ارمنی است. او در یک ضرب 185 و در مجموع 426 کیلوگرم را به ثبت رساند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کیاقدمی: اتفاقی رکورد دنیا را نزدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیاقدمی: اتفاقی رکورد دنیا را نزدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید