آیفون 15 بدون قابلیت نصب سیم کارت فیزیکی عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ تمبوک، منابع نزدیک به شرکت اپل مدعی شده اند که مدل نو گوشی هوشمند این شرکت بدون درگاه نصب سیم کارت فیزیکی عرضه می گردد.

آیفون 15 بدون قابلیت نصب سیم کارت فیزیکی عرضه می گردد

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت وبلاگ تمبوک به نقل از جی اس ام آرنا، در شرایطی که هنوز بیش از یک سال تا زمان عرضه آیفون 14 به جای مانده، اطلاعات منحصر به فرد و عجیبی در خصوص گوشی آیفون 15 منتشر شده که بر اساس آن گوشی مذکور تنها قابلیت استفاده از سیم کارت مجازی را دارد که به ای سیم مشهور است و نصب سیم کارت فیزیکی بر روی این مدل از آیفون ممکن نخواهد بود.

البته کاربران می توانند دو سیم کارت مجازی را بر روی آیفون 15 نصب نمایند تا بتوانند از هر یک از آنها در صورت تمایل استفاده نمایند. بعلاوه گفته می گردد حذف درگاه سیم کارت فیزیکی تنها مربوط به مدل پروی آیفون 15 است و مدل ساده آیفون 15 کماکان قابلیت نصب سیم کارت فیزیکی را خواهد داشت.

به نظر می رسد اپل مانند همواره در این زمینه موضع گیری نخواهد کرد و علاقمندان باید تا سال 2023 منتظر بمانند تا ببینند آیا آیفون 15 پرو دارای درگاه سیم کارت فیزیکی خواهد بود یا خیر. البته این شرکت قبلا اعلام نموده بود که میخواهد در آینده همه پرت های فیزیکی آیفون را حذف کند. در عین حال معین نیست در کشورهایی که خدمات سیم کارت مجازی ارائه نمی گردد، آیفون 15 کماکان با درگاه سیم کارت فیزیکی عرضه می گردد یا خیر.

منبع: خبرگزاری فارس

به "آیفون 15 بدون قابلیت نصب سیم کارت فیزیکی عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 15 بدون قابلیت نصب سیم کارت فیزیکی عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید