احضار ارواح به یاری هوش مصنوعی

به گزارش وبلاگ تمبوک، فناوری هوش مصنوعی ایری (EERIE) به خانواده های داغدار اجازه می دهد تا دوباره با عزیزان از دست داده خود در چت های ویدیویی عجیب و غریب مجازی حرف بزنند.

احضار ارواح به یاری هوش مصنوعی

اما امتیاز وحشتناک برای شما 1200 دلار برای هر کدام هزینه خواهد داشت. این فناوری می تواند چیز هایی مانند صدا و حالات چهره را به لطف هوش مصنوعی تقلید کند. کارشناسان می خواهند از آن برای ایجاد نسخه های مجازی از بستگان از دست رفته استفاده نمایند.

با این حال، شخص مورد نظر باید قبل از مرگ به تنظیم این نسخه از خودش یاری کند تا خوب از کار دربیاید. آن ها باید هفت ساعت را جلوی دوربین بگذرانند تا هوش مصنوعی بتواند نحوه صدا و حرکتشان را یاد بگیرد.

به همین علت، این فناوری می تواند برای کسانی که بیماری لاعلاج دارند و می خواهند در سلامت کامل به یاد آورده شوند، ایده آل باشد.

آن ها باید خاطرات و چیز های زیادی در خصوص زندگی خود بنویسند تا فناوری هوش مصنوعی بتواند در خصوص رویداد های واقعی زندگی که برایشان رخ داده صحبت کند. در حالی که برخی ممکن است این ایده را آزاردهنده بدانند، توسعه دهندگان این پروژه معتقدند که مردم در نهایت آن را دوست خواهند داشت.

جوزف مورفی، از شرکت کره ای DeepBrain AI به میل آنلاین گفت: ما متوجه شده ایم که برخی از مردم آن را دوست دارند و بسیاری معتقدند غیر واقعی است. در عین حال آدم ها دوست دارند بعد از مرگ خاطراتی از آن ها به جا بماند و از نزدیکانشان می خواهند آن ها را در برترین وضعیتشان به یاد بیاورند.

او درباره چیز هایی که می گردد از این شخصیت مجازی پرسید، ادامه داد: می توانید مثلا بپرسید درباره زمانی که با پدر آشنا شدی بگو و شخص مجازی داستان را به طور کامل تعریف خواهد نمود. هرچه بیشتر شخص خاطرات خود را پیش از مرگ ثبت کند، تجربه بازماندگان با این فناوری به واقعیت او نزدیکتر خواهد بود.

انتظار می رود راه اندازی نسخه مجازی بین 12000 تا 24000 دلار هزینه داشته باشد و هر بار که کسی بخواهد با آن حرف بزند، باید 1200 دلار بپردازد. ظاهرا این سرویس قبلا به آسیا و ایالات متحده رسیده و قرار است به زودی در بریتانیا عرضه گردد.

منبع: همشهری

منبع: فرارو

به "احضار ارواح به یاری هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احضار ارواح به یاری هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید