اختلاف شاهین طبع بامسئول مسابقات بسکتبال به ضررایران تمام می گردد؟

به گزارش وبلاگ تمبوک از اندونزی، هروس آوانسیان مسئول برگزاری مسابقات بسکتبال بازی های آسیایی گفت: این دوره از بازی ها بدون کمترین مشکلی انجام شد و تنها 4 بازی باقی مانده است که داورانش را هم معین کردیم ولی فعلا اعلام نمی کنیم.

اختلاف شاهین طبع بامسئول مسابقات بسکتبال به ضررایران تمام می گردد؟

وی ادامه داد: مناسب ترین داوران را برای بازی های حساس رده بندی و فینال زنان و مردان انتخاب کردیم چون جنگ مدال است و حساسیت بالا؛ پس از هر بازی تمام فیلم ها آنالیز و داوران نمرات فنی از ناظرین دریافت می نمایند که در انتخاب برای سوت های بعدی تاثیرگذار است.

آوانسیان در خصوص اختلافاتی که در جریان لیگ بسکتبال ایران بین او و سرمربی تیم ملی وجود داشت، گفت: هیچ مشکل بزرگی بین من و مهران شاهین طبع وجود ندارد و چند روز قبل کنار هم ناهار خوردیم. قطعا من به عنوان یک ایرانی آرزوی مدال طلا برای کشورم دارم و این نگرانی را که ممکن است من به دلیل اختلافات کوچک با شاهین طبع علیه تیم کشورم کارشکنی کنم درک نمی کنم.

مسئول کمیته مسابقات بسکتبال بازی های آسیایی در خصوص خطاهای ریز و هدف دار بازیکنان مقابل ایران بر روی حامد حدادی گفت: او و سایر بازیکنان در مقابل قانون از نظر داور فرقی ندارند. تذکر داده ایم که حواسشان به همه چیز باشد و قانون را در مورد همه یکسان اجرا نمایند. شک نکنید وحدت رویه وجود دارد و سوت ها برای دو طرف یکسان است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اختلاف شاهین طبع بامسئول مسابقات بسکتبال به ضررایران تمام می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف شاهین طبع بامسئول مسابقات بسکتبال به ضررایران تمام می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید