افشای تصاویر گوشی آینده گوگل پیکسل 7 پرو

به گزارش وبلاگ تمبوک، با این که هنوز تا زمان عرضه گوشی های گوگول پیکسل 7 زمان زیادی به جای مانده است، مشخصات و رندر های این دستگاه منتشر شده است.

افشای تصاویر گوشی آینده گوگل پیکسل 7 پرو

به گزارش وبلاگ تمبوک، چندی پیش، اولین جزئیات فاش شده در خصوص گوشی های هوشمند Pixel 7 آینده گوگل منتشر شده بود. مسلما هر چه به زمان عرضه این گوشی ها نزدیکتر می شویم، شایعات و برآورد های بیشتری در خصوص آن ها در فضای مجازی پخش خواهد شد. با این حال به نظر نمی رسید که رندر های مبتنی بر CAD این گوشی به این زودی منتشر گردد.

به یاد داشته باشید، دستگاه های پیکسل 7 قرار است در ماه اکتبر رسمی شوند و هنوز مدت زمان زیادی تا آن موقع به جای مانده است. به هر حال، در این تصاویر گوشی های پیکسل 7 پرو با تمام شکوه و عظمت مدل قبلی، یعنی Pixel 6 Pro دیده می گردد.

تا پیش از معین نبود که شرکت گوگل به طراحی نسل فعلی گوشی های پایبند بماند یا خیر. اما در صورت درست بودن این رندرها، معین می گردد که شرکت گوگل فعلا قصد اعمال تغییرات کلی در طراحی گوش های پیکسل را ندارد. چنان که در تصاویر مشهود است همان طرح کلی پیشین وجود دارد. ویزور (چشم انداز یاب) دوربین مانند گذشته در پنل پشتی دیده می گردد است، اما این بار به نظر می رسد با قاب ادغام شده است که این طراحی یادآور گوشی های گلکسی S21 سامسونگ می باشد.

گفته می گردد پیکسل 7 پرو دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی یا 6.8 اینچی خمیده است. دوربین سلفی این گوشی در یک سوراخ پانچ مرکزی نصب شده است. تعجبی ندارد اگر بگوییم که نمایشگر این دستگاه OLED خواهد بود و بعلاوه نرخ تازه سازی بالایی خواهد داشت.

در قسمت پایینی گوشی دو توری مشبک (grill) وجود دارد که احتمالاً تنها یکی از آن ها مخصوص بلندگو است. البته درگاه USB-C و بعلاوه شیار سیم کارت نیز در سمت چپ نیز وجود دارد. در طرف مقابل، دکمه های پاور و تنظیم صدا در سمت راست قاب قرار دارند.

گفته می گردد ابعاد گوشی آینده پیکسل 7 پرو 163 در 76.6 در 8.7 میلی متر خواهد بود البته ضخامت این دستگاه در محل برآمدگی دوربین 11.2 میلی متر است.

منبع: gsmarena

منبع: فرارو

به "افشای تصاویر گوشی آینده گوگل پیکسل 7 پرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای تصاویر گوشی آینده گوگل پیکسل 7 پرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید