انتشار اولین تصاویر Galaxy A14 سامسونگ

به گزارش وبلاگ تمبوک، خبرنگاران- به تازگی تصاویر رندری از گوشی آینده Galaxy A14 به بیرون درز نموده که اولین نگاه دقیق ما به این دستگاه را به ارمغان می آورد. این تصاویر به وسیله افشاکننده مشهور Onleaks با نام مستعار استیو همرستوفر با همکاری Giznext به اشتراک گذاشته شده است.

انتشار اولین تصاویر Galaxy A14 سامسونگ

به گزارش وبلاگ تمبوک به نقل از rahnamato، گوشی Galaxy A14 قرار است به عنوان جانشین Galaxy A13 راهی بازار گردد بنابراین بسیار خشنود کننده است که از هم اکنون بتوانیم با معینات این گوشی آینده آشنا شویم.

در واقع، این رندر ها خوشبختانه طراحی گوشی هوشمند و بعلاوه چند معینات کلیدی را نشان می دهند که می تواند یک ایده کلی از این دستگاه را در اختیار ما قرار دهد.

همانطور که در رندر ها مشاهده می گردد، گلکسی A14 دارای یک بریدگی U شکل برای دوربین سلفی و یک چانه کمی ضخیم در پایین پنل جلویی است. دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست قرار گرفته اند که دومی به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل می نماید.

پنل پشتی سه سنسور دوربین را بدون هیچ ماژولی به صورت عمودی روی هم قرار داده است. درگاه USB-C، جک 3.5 میلی متری هدفون و مشبک بلندگو نیز در پایین دستگاه دیده می شوند.

این گزارش می افزاید که گلکسی A14 دارای صفحه نمایش LCD بزرگ 6.8 اینچی با وضوح +FHD خواهد بود. گوشی هوشمند آینده در رنگ مشکی دیده می گردد، اما می توانیم انتظار گزینه های رنگی بیشتری را در زمان عرضه داشته باشیم.

سایر معینات کلیدی مانند پردازنده، پیکربندی دوربین، رم، فضای ذخیره سازی و ظرفیت باتری سامسونگ گلکسی A14 همچنان یک راز به جای مانده است. بعلاوه معین نیست که آیا برند کره جنوبی گوشی هوشمند آینده خود را مانند گلکسی A13 در نسخه های 4G و 5G معرفی خواهد نمود یا خیر.

با این حال، اطلاعات درز نموده نشان می دهد که گلکسی A14 ممکن است فقط در نوع 5G موجود باشد و مقرون به صرفه ترین تلفن 5G این شرکت در سال 2023 خواهد بود.

منبع: فرارو

به "انتشار اولین تصاویر Galaxy A14 سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار اولین تصاویر Galaxy A14 سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید