انتقاد طرفداران العربی از جذب اسماعیلی

به گزارش وبلاگ تمبوک، طرفداران العربی واکنش های متفاوتی نسبت به انتقال هافبک ایرانی به این تیم نشان دادند که فعالیت طرفداران استقلال در فضای مجازی در این واکنش ها بی تأثیر نبوده است.

انتقاد طرفداران العربی از جذب اسماعیلی

به گزارش وبلاگ تمبوک، فرشید ناماعیلی ساعاتی پیش به نام جانشین مهرداد محمدی که به علت مصدومیت از لیست العربی خارج شده، با این باشگاه قطری قرارداد بست.

طرفداران استقلال در فضای مجازی از این انتقال ابراز خرسندی نموده و حتی در صفحات مربوط به باشگاه العربی، از تیم قطری برای خرید ناماعیلی تشکر کردند. این نظرات موجب مخالفت بیشتر طرفداران العربی با انتخاب جانشین ایرانی محمدی شده و بسیاری از کاربران قطری، به این انتقال واکنش منفی نشان داده اند.

کاربری به نام عبدالله بن درهم در این خصوص نوشته است: خریدهای سایر باشگاه ها را ببینید؛ این هم خرید باشگاه العربی است. به همین علت است که العربی نمی تواند بوی مربع طلایی بالای جدول را هم استشمام کند و به جمع آنها نمی رسد.

کاربر دیگری به نام محمد قطر در این خصوص در صفحه طرفداران العربی نوشته است: نقدها زیادی از این بازیکن مطرح شده و گفته می گردد بازیکنی ضعیف است.

محمد المنصوری، دیگر کاربر قطری از مسئولین باشگاه العربی قدردانی نموده که به سرعت، جانشینی برای مهرداد محمدی انتخاب نموده اند و برای فرشید ناماعیلی آرزوی موفقیت نموده است.

سلطان الدوساری دیگر کاربر قطری هم نوشت: سطح این بازیکن پایین تر از مهرداد محمدی است، اما امیدواریم برای العربی مفید باشد.

کاربری به نام بوسلطان هم در مورد این انتقال نوشت: باشگاه های دیگر سانتی کاسورلا و خامس رودریگس را جذب می نمایند و باشگاه ما که ادعای رسیدن به کره ماه را دارد، فرشید ناماعیلی را جذب کرد.

یکی دیگر از کاربران طرفدار العربی هم در این خصوص نوشته است: خوب است که بازیکن جانشین را در سریع ترین زمان انتخاب کردید. گفته می گردد این بازیکن، بازیساز است و با حضور او انتظار داریم که هجومی بازی کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "انتقاد طرفداران العربی از جذب اسماعیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد طرفداران العربی از جذب اسماعیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید