اولین روز 2020؛ گل پوشکاش زدی علی جهان!

به گزارش وبلاگ تمبوک، ستاره ایرانی برایتون با ضربه ای استثنایی دروازه چلسی را باز کرد تا برای دومین هفته متوالی ناجی تیمش در لیگ جزیره باشد.

اولین روز 2020؛ گل پوشکاش زدی علی جهان!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تمبوک، صد درصد پاس صحیح، صد درصد دریبل پیروز، خلق دو موقعیت و یک فرصت مسلم و زدن یک گل استثنایی که در نهایت به انتخاب به عنوان بهترین بازیکن زمین منجر شد، خلاصه عملکرد یک ستاره بود در اولین بازی لیگ های معتبر اروپایی در سال میلادی 2020.

در چارچوب تقویم بسیار فشرده فوتبال انگلیس، رقابت های هفته بیست و یکم لیگ جزیره امروز شروع شده و تیم ها در فاصله تنها سه روز با بازی های هفته قبل، مجددا به میدان می فرایند.

اولین بازی این هفته از لیگ انگلیس امروز در ورزشگاه آمریکن اکسپرس کامیونیتی بین تیم های برایتون و چلسی از ساعت 16 شروع شد؛ دیداری که کمتر کسی فکرش را می کرد در یاد ایرانی های فوتبال دوست ماندگار شود. وقتی ترکیب اصلی برایتون اعلام شد، مایه تعجب بود که علیرضا جهانبخش با وجود گلزنی در بازی قبلی، دوباره به نیمکت ذخیره ها برگشته. شروع بازی هم برای برایتون چندان جالب نبود. سزار آزپلیکوئتا مدافع پیش تاخته چلسی در دقیقه 10 گل نخست بازی را وارد دروازه میزبان کرد.

این نتیجه تا اواخر بازی پابرجا بود و هر لحظه به حملات برایتون برای زدن گل تساوی افزوده می شد. در راه فرار از شکست، گراهام پاتر در دقیقه 68 علیرضا جهانبخش را وارد زمین کرد. علیرضا که در بازی هفته قبل تیمش مقابل بورنموث اولین گل خود در تاریخ لیگ انگلیس را زده بود، در عین ناباوری مقابل چلسی روی نیمکت نشست و در ترکیب فیکس قرار نگرفت.

اما جادوی باکسینگ دی ستاره ایرانی برایتون حتی در روزی که به صورت تعویضی وارد زمین شد هم ادامه داشت. حتی زمانی که حریف تیمی بسیار قوی تر از بورنموث باشد؛ چلسی با هدایت فرانک لمپارد. جهانبخش که با دریافت خطا و ارسال یک پاس به دهانه دروازه نشان داده بود چقدر آماده است و می خواهد ادامه درخشش بازی قبلی خود را در این بازی بزرگ هم به نمایش بگذارد، دست آخر زهرش را به چلسی ریخت تا سوپر فرانکی هیچوقت این روز و این سوپر گل را از یاد نبرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اولین روز 2020؛ گل پوشکاش زدی علی جهان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین روز 2020؛ گل پوشکاش زدی علی جهان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید