با 2 خودرو پرطرفدار 600 میلیونی بازار آشنا شوید

به گزارش وبلاگ تمبوک، بازار داغ این روزهای خودرو و تبدیل شدن این وسیله کاربردی به یک روش سرمایه گذاری، اهمیت خرید یک خودرو به صرفه و خوش فروش را بیش از پیش کرده است. بعضی از خودروها مثل 2 مدل خودرویی که در این متن به آن اشاره کرده ایم، بازار فروش دست دوم خوبی دارند و می توانند گزینه های مناسبی برای خرید خودرو باشند.

با 2 خودرو پرطرفدار 600 میلیونی بازار آشنا شوید

1- جک s5 اتوماتیک مدل 97 با قیمت 605 میلیون تومان

خودروی جک S5 محصولی از شرکت خودروسازی جک است که بعد از سال ها تولید کامیون، به ساخت خودروهای سواری روی آورده است. این شرکت رقابت شدیدی با خودروسازان کره ای دارد و به همین دلیل تلاش کرده است تا یک کراس اوور جمع وجور شهری به نام جک S5 را با امکاناتی بی نظیر وارد بازار کند. این خودرو در سال 93 توسط شرکت خودروسازی کرمان موتور وارد بازار ایران شد و در دو مدل دنده اتوماتیک و دستی موجود است.

جک s5 از سال 93 مهمان ما ایرانی هاست. از ویژگی های مثبت این خودرو می توان به صرفه اقتصادی، ایمنی بالا و فضای داخلی جادار و زیبا اشاره کرد. کیفیت ساخت و مونتاژ پایین و مصرف سوخت بسیار بالا نیز از معایب این خودرو است. اگر به دلیل قیمت بالای خودروهای کیا و هیوندای نمی توانید به سراغ خرید آن ها بروید، جک s5 به عنوان یک کراس اوور با موتور قدرتمند، تجهیزات و امکانات خوب و طراحی زیبا می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

2- سراتو سایپا اتوماتیک آپشنال (2000) مدل 96 با قیمت 620 میلیون تومان

شرکت کیا از سال 2014 و با ظهور نسل سوم کیا سراتو، تولید نسل دوم آن را متوقف کرد. اما شرکت سایپا به دلیل استقبال زیاد کاربران تصمیم گرفت که طی قراردادی مونتاژ این خودرو را در ایران ادامه دهد. ازاین رو از سال 2014 به بعد این نسل از کیا سراتو در ایران با نام کیا سراتو سایپا معروف شد.

مهم ترین تفاوت سراتو سایپا مونتاژ و نسخه وارداتی سراتو در آپشن ها و امکانات رفاهی است، تا جایی که حتی بعضی از آپشن های ضروری این خودرو نیز برای آسان سازی مونتاژ آن حذف شده اند. سراتو سایپا فضای کابین مناسب و طراحی زیبایی دارد و بسیار پرفروش است. اما در مقابل پوشش داخلی کابین بی کیفیت، عدم وجود EPS و رانندگی خشک را می توان از معایب این خودرو به حساب آورد.

با یک اشتباه کوچک در خرید این خودروها مثل داشتن یک لکه رنگ ناقابل روی گلگیر سراتو سایپا 96، قیمت آن از 620 میلیون به 604 میلیون تومان می رسد! 16 میلیون افت قیمت به خاطر یک لکه رنگ کوچک؟! یا مثلا اگر با یک جک s5 مدل 97 ولی با کاپوت رنگ شده روبرو باشید باید آن را به قیمت 575 میلیون تومان بخرید نه 605 میلیون تومان! پس اگر حواستان را خوب جمع نکنید به همین راحتی ممکن است میلیون ها تومان از سرمایه تان از دست برود.

فکر نکنید تعداد چنین خودروهایی کم است. طبق آمار جمع آوری شده در 7 سال تجربه همراه مکانیک در کارشناسی خودرو، از هر 4 خودرو، 3 تای آن ها دارای حداقل یک مشکل فنی یا بدنه هستند. پس راهکار چیست؟

همراه مکانیک با داشتن بیش از 70هزار تجربه کارشناسی خودرو پیروز، با ارائه به روز ترین روش خرید خودرو در جهان در تلاش است تا افراد خودروهای کارشناسی شده و با قیمت منصفانه خریداری کنند تا جلوی سواستفاده سودجویان تا جای ممکن گرفته شود.

با استفاده از خدمت کارشناسی خودرو در محل همراه مکانیک، هر خودرویی را که می خواهید به سرعت کارشناسی کنید و گزارش کامل آن را به همراه ضمانت دریافت کنید تا جلوی هرگونه ضرری گرفته شود. ضمانت همراه مکانیک نیز باعث کاهش ریسک خطای انسانی در فرآیند کارشناسی خودرو می شود.

پس همین الان وارد سایت hamrah-mechanic.com شده و درخواست کارشناسی خودرو خود را ثبت کنید.

با همراه مکانیک مطمئن بخرید، آسان بفروشید

منبع: مجله الکترونیک دونفره

به "با 2 خودرو پرطرفدار 600 میلیونی بازار آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با 2 خودرو پرطرفدار 600 میلیونی بازار آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید