بریک: بازی سختی با پرسپولیس داریم، العلی: پرسپولیس تیمی قدرتمند با بازیکنانی باتجربه است

به گزارش وبلاگ تمبوک، 2 بازیکن تیم الدحیل قطر به اظهار نظر درباره رویارویی آسیایی با پرسپولیس پرداختند.

بریک: بازی سختی با پرسپولیس داریم، العلی: پرسپولیس تیمی قدرتمند با بازیکنانی باتجربه است

به گزارش وبلاگ تمبوک و به نقل از روزنامه الوطن قطر، سلطان بریک درباره بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس گفت: ما با هدف بازی در بالاترین سطح فنی و کسب نتیجه مطلوب وارد میدان می شویم تا صعود خود برای بازی برگشت در تهران آسان تر کنیم.

این بازیکن تیم الدحیل دوحه ادامه داد: می خواهیم از شانس خود برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا بهره ببریم. الدحیل باید با توجه به برگزاری بازی خانگی برابر پرسپولیس و حمایت هوادارانش از فرصت های به دست آمده نهایت استفاده را بکند. باید در بازی فردا بسیار جدی باشیم و خواسته های کادر فنی را اجرایی کنیم.

سلطان بریک در انتها گفت: جاه طلبی الدحیل در هر بازی و تورنمنتی پیروزی و کسب عنوان قهرمانی است. فردا بازی سختی با پرسپولیس داریم و برای رسیدن پیروزی منتظر حمایت هواداران هستیم.

معز العلی، دیگر بازیکن تیم الدحیل نیز می گوید: پرسپولیس تیمی قدرتمند با بازیکنانی باتجربه است که به دنبال بهترین نتیجه برابر الدحیل خواهد بود اما ما توانمندی پیروزی را داریم. می توانیم گام بزرگی برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در بازی فردا برداریم و از هواداران می خواهیم که از ما برابر پرسپولیس حمایت نمایند. الدحیل تمامی دیدارهای خود در لیگ قهرمانان آسیا را با موفقیت پشت سر گذاشته و باید این روند خوب را همچنان ادامه دهیم.

دیدار رفت الدحیل قطر پرسپولیس در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 20 سه شنبه هفته جاری برگزار می گردد. تاریخ بازی برگشت این دو تیم نیز 26 شهریور در استادیوم آزادی تهران خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بریک: بازی سختی با پرسپولیس داریم، العلی: پرسپولیس تیمی قدرتمند با بازیکنانی باتجربه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بریک: بازی سختی با پرسپولیس داریم، العلی: پرسپولیس تیمی قدرتمند با بازیکنانی باتجربه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید