ضرر بزرگ وحید امیری به پرسپولیس!

به گزارش وبلاگ تمبوک، وحید امیری هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از مصدومیت سعید آقایی در دقیقه 36 ملاقات با ذوب آهن اصفهان وارد میدان شد تا نقش تأثیر گذار خود را برای تغییر نتیجه بازی از شکست به تساوی ایفا نماید.

ضرر بزرگ وحید امیری به پرسپولیس!

با این حال هافبک ملی پوش پرسپولیس در دقیقه 88 بار دیگر دچار مصدومیت شدید از ناحیه کمر شد تا نتواند در دقایق خاتمهی برای این تیم بازی کند. شدت آسیب دیدگی امیری به حدی بود که او را با آمبولانس از اصفهان به تهران منتقل کردند تا مداوای او زیر نظر پزشک متخصص در تهران دنبال گردد.

آسیب دیدگی امیری به حدی است که پزشکان تصمیم گیری درباره عمل جراحی او را تا خاتمه هفته با کاهش التهاب وی خواهند گرفت اما به طور قطع نمی تواند تیمش را در چهار ملاقات خاتمهی همراهی کند. بنابراین او در ملاقات با سپاهان اصفهان، تراکتور، شهر خودرو و فجر سپاسی شیراز غیبت خواهد داشت.

امیری در صورت عمل جراحی دیسک کمر خود بدون شک چهار ماه از میادین فوتبالی دور خواهد ماند تا بازیکن تأثیرگذار تیم ملی ایران در خطر از دست دادن جام جهانی قطر قرار بگیرد.

درصورتی که وحید امیری به علت مصدومیت در فهرست نهایی تیم ملی برای جام جهانی 2022 قرار نگیرد، پرسپولیس پاداش 6 میلیاردی را نیز از دست خواهد داد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "ضرر بزرگ وحید امیری به پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرر بزرگ وحید امیری به پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید