بزرگ ترین پارک آبی وارنا، آکوا پلیس!

به گزارش وبلاگ تمبوک، پارک آبی آکوا پلیس وارنا | Aquapolis

حالا که فصل تابستان است و سفر به وارنا یکی از بهترین و پر طرفدارترین مقصدهای مسافرتی است، می خواهیم تا به شما یکی از بهترین جاهایی که برای تفریح در وارنا می توانید به آن بروید و کلی کیف کنید، پارک آبی آکوا پلیس وارنا را معرفی کنیم. این پارک آبی زیبا اتفاقا در یکی از بهترین مناطق وارنا قرار گرفته است و به همین دلیل هم دسترسیش به دیگر جاذبه ها و مراکز تفریحی راحت است. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، پارک آبی آکوا پلیس وارنا را کاملا بررسی و معرفی نماییم.

بزرگ ترین پارک آبی وارنا، آکوا پلیس!

اطلاعات کلی درباره پارک آبی آکوا پلیس وارنا

پارک آبی آکوا پلیس در وارنا یکی از جاذبه های تفریحی جالب و بسیار مهیج در این شهر ساحلی است. نکته مثبتی که باعث جذابیت بیشتر این مجموعه تفریحی می شود این است که این پارک در کنار گلدن سندز قرار گرفته است و این خود یکی از عوامل جذابیت این مجموعه آبی است. آکوا پلیس از بعدهای مختلفی معروف و پر مخاطب است. می توانیم بگوییم که این مجموعه اولین پارک آبی به این وسعت و بزرگی در بلغارستان است و یا حتی این که در قسمت اروپای شرقی این پارک به عنوان زیباترین مجموعه تفریحی آبی شناخته می شود. به هر حال این پارک با تمام جذابیت هایی که دارد و ما حتما در ادامه به آن ها نیز خواهیم پرداخت، در قسمت شمال غربی ساحل معروف وارنا یعنی گلدن سندز قرار گرفته است و در راستا ساحل آلبنا نیز قرار گرفته است. برای رفتن به این پارک آبی باید به جاده اصلی به سمت ریوریا بروید. پارک آبی آکوا پلیس وارنا در قطعه زمین 40 هزار متر مربعی ساخته شده است و به همین خاطر می توانیم بگوییم که این پارک آبی واقعا بزرگ است.

معرفی بهترین جاذبه های گردشگری وارنا

درباره پارک آبی باید این نکته را بدانید که ظرفیت این پارک روزانه در حدود 3 هزار نفر است. البته یکی از فرق های این پارک آبی با دیگر پارک ها در این است که این 3 هزار نفری که به شما گفتیم می توانند تا در یک زمان و با هم در پارک آبی آکوا پلیس وارنا حضور داشته باشند و به تفریح در آن بپردازند. در آکوا پلیس انواع و اقسام وسایل تفریحی و بازی های آبی که کاملا با استاندارهای بین المللی ساخته شده باشند، قرار داده شده است.

انواع سرسره های آبی، آبشارهای مصنوعی، چشمه های مصنوعی، ساختمان های مخروبه که به سبک ساختمان های قدیمی و مخروبه بلغارستان ساخته شده اند، قلعه های تاریخی مصنوعی، انواعه استخرها با عمق های مختلف، جکوزی و سونا از جمله امکانات تفریحی این مجموعه تفریحی آبی است. البته تنها فعالیت های تفریحی که در این پارک برای مراجعین تعریف شده، این ها نیستند.

وارنا WEATHER

مراجعین این پارک آبی می توانند تا از تپه های مصنوعی مخصوص صخره نوری که در این مجموعه ایجاد شده اند و در 7 ورودی مختلف این پارک قرار گرفته اند مراجعه کرده و به فعالیت مورد نظر خود بپردازند. در این پارک آبی، مراجعین می توانند تا به باشگاه آدرنالین این مجموعه مراجعه نمایند و از فعالیت های ورزشی و هیجان انگیز آن ها استفاده نمایند. این باشگاه منحصر به فرد و خاص هر روزه از ساعت 4 عصر تا 8 شب یعنی حتی پس از تعطیلی پارک، باز است. اگر اقدام به خرید تور وارنا کرده اید، بازدید از مهم ترین جاذبه های این شهر همچون پارک آبی را در گشت روزانه خواهید داشت.

همچنین در پارک آبی آکوا پلیس وارنا یک سالن تئاتر، یک بوفه خوراکی، خوشمزه فروشی به نام آلکازار که خوراکی های خاص و خوشمزه ای دارد، دریاچه مصنوعی، آبشار، کافه، رستوران و امکانات دیگر نیز برای رفاه حال مراجعین موجود است. اگر به این پارک آبی رفتید به یاد داشته باشید که اگر خواستید کاری به جز تفریح و شنا در این مجموعه انجام دهید و خواستید تا از دیگر امکانات و برنامه های آکوا پلیس وارنا استفاده نمایید به سمت صخره ها بروید زیرا بیشتر جاذبه ها در کنار آن قرار گرفته اند.

  • آدرس: 9007 Golden Sands, Bulgaria
  • وب سایت: www.aquapolis.net

دانستنی هایی درباره پارک آبی آکوا پلیس وارنا

  • پارک آبی آکوا پلیس وارنا هر روزه از ساعت 10 صبح تا 6.30 بعد از ظهر باز است.
  • این پارک را یک شرکت طراحی و ساخت و ساز اسپانیایی که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کند به نام اکشن پارک مولتی فرم گروپو (Action Park Multiforma Grupo SL) ساخته شده است. در واقع این شرکت از شروع اجرای طرح پیش نویس ساخت آکوا پلیس تا تامین تجهیزات این پارک را بر عهده داشته است.
  • پارک آبی آکوا پلیس وارنا در منطقه جنگلی این شهر و همانطور که گفتیم در همسایگی گلدن سندز قرار گرفته است.
  • منظره جنگل و ساحل کاملا از پارک قابل دیدن است.
  • پارکینگ آکوآ پلیس دارای ظرفیت پارک 10 اتوبوس و 100 خودرو را دارد.
منبع: الی گشت

به "بزرگ ترین پارک آبی وارنا، آکوا پلیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگ ترین پارک آبی وارنا، آکوا پلیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید