بهاروند: ایرادهای مدنظر فیفا درخصوص اساسنامه فدراسیون رفع شده است

به گزارش وبلاگ تمبوک، سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: با هماهنگی با مراجع ذی صلاح ایرادات مدنظر فیفا درخصوص اساسنامه فدراسیون رفع شده است.

بهاروند: ایرادهای مدنظر فیفا درخصوص اساسنامه فدراسیون رفع شده است

به گزارش وبلاگ تمبوک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال در مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان البرز بیان کرد: البرز دارای پتانسیل زیادی است و شایستگی خوبی در ورزش کشور دارد. این استان در تمامی رده ها بازیکن به تیم های مطرح کشور و تیم به لیگ های مختلف کشور معرفی نموده است. صندلی کنونی البرز باید تقویت گردد و بستر لازم برای توسعه آن باید فراهم گردد.

وی ادامه داد: البرز استعدادهای خوبی در رشته فوتبال دارد و باید این استعدادها را شکوفا و حفظ کرد. جدا از این، البرز با داشتن امکانات و شرایط آب و هوایی مناسب میزبان بسیاری از رویدادهای مهم و اردوهای تیم های مختلف می باشد و این یک اصل مهم بشمار می رود.

سرپرست فدراسیون فوتبال همچنین گفت: فوتبال در لیگ برتر خلاصه نمی گردد و باید بخش های دیگر هم مورد توجه قرار بگیرد. واقعیت این است که امروز بیشترین بار فوتبال بر دوش هیئت های استان ها و باشگاه ها است و در شرایط فعلی باید بخش خصوصی یاری حال فوتبال باشد. هزینه کردن در ورزش سرمایه است و باید قدردان عزیزانی باشیم که در این راستا قدم برمی دارند.

وی درباره آخرین شرایط مربوط به اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: در بحث اساسنامه کارهای خوبی اجرا شده است. در انتظار هستیم آخرین نظر مشورتی فیفا دریافت گردد تا پس از آن زمانبندی مجمع تایید اساسنامه و سپس مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برگزار گردد. با هماهنگی با مراجع ذی صلاح ایرادات مدنظر فیفا برطرف شده است.

بهاروند درباره برگزاری رقابت های باشگاهی در شرایط شیوع بیماری کرونا گفت: تمامی مسابقات با شیوه نامه اجرایی جدید و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در سطح کشور و استان ها برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بهاروند: ایرادهای مدنظر فیفا درخصوص اساسنامه فدراسیون رفع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهاروند: ایرادهای مدنظر فیفا درخصوص اساسنامه فدراسیون رفع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید