ترامپ: رسانه ها همانند یک بچه با بایدن رفتار می کنند

به گزارش وبلاگ تمبوک، رئیس جمهور آمریکا از رسانه ها به خاطر آنچه که طرح سوالات آسان از رقیب انتخاباتی دموکراتش جو بایدن خواند انتقاد کرده و گفت، سوالاتی که رسانه ها از او می پرسند به درد پرسیدن از بچه ها می خورد!

ترامپ: رسانه ها همانند یک بچه با بایدن رفتار می کنند

به نقل از پایگاه هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در جریان یک نشست خبری در روز جمعه با پرسشی در خصوص یک گزارش مجله آتلانیک درباره طرح اظهارات توهین آمیز از سوی وی درباره سربازان کشته شده آمریکایی طی سفری در سال 2018 به فرانسه روبرو شد؛ گزارشی که کاخ سفید آن را قویا تکذیب کرد.

ترامپ در پاسخش مجله آتلانتیک را به عنوان یک مجله درجه دو کم اهمیت دانست و در ادامه به روزنامه نگارانی که بعد از ظهر جمعه در ویلمینگتون پرسشهایی را خطاب به بایدن مطرح کرده بودند، حمله کرد.

او خطاب به وبلاگ تمبوک حاضر در اتاق کنفرانس بیان کرد: من مصاحبه با جو بایدن خوابالو را تماشا کردم... شما از او پرسشهایی مثل این نپرسیدید. سوالهایی که از او پرسیده شدند به درد پرسیدن از بچه ها می خوردند. آن سوالها به درد بچه ها میخوردند. آن هم از جانب وبلاگ تمبوکی که لبخند به صورت داشتند نه کسانی مثل شما و شما.

ترامپ ادامه داد: روی صورت آن خبرنگارها لبخند بود. شما چی فکر می کنید؟ نگاهی به سوالهایی که آنها از او پرسیدند بیندازید. آن سوالها مخصوص یک فرد بالغ نبودند بلکه مخصوص یک بچه بودند.

ترامپ در ادامه با اشاره به گزارشی که نشریه آتلانتیک منتشر کرد، مطرح کرد: من به آن نگاه می کنم و فکر می کنم که یک فضاحت است. و در ادامه من بایدن را میبینم که دارند از او سوالهایی که یک بچه باید به آنها جواب دهد و هر کسی می تواند به آنها جواب دهد می پرسند و من به سطح سوالهایی که شما می پرسید نگاه می کنم. صادقانه می گویم که این فضاحت بار است.

ترامپ روز جمعه مطلب چاپ شده در نشریه آتلانتیک را یک حقه خواند که عمدا به جهت آسیب زدن به شانس انتخاباتی او منتشر شده است. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "ترامپ: رسانه ها همانند یک بچه با بایدن رفتار می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: رسانه ها همانند یک بچه با بایدن رفتار می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید