بایدن: ترامپ در آتش سوزی های آمریکا مقصر است

به گزارش وبلاگ تمبوک، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 بر این باور است که رئیس جمهور ایالات متحده با رد تغییرات آب و هوایی، عملا در آتش سوزی های این کشور مقصر است.

بایدن: ترامپ در آتش سوزی های آمریکا مقصر است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ تمبوک به نقل از خبرگزاری فرانسه، جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بار دیگر دونالد ترامپ را به خاطر آتش سوزی های گسترده و مرگبار اخیر در این کشور به باد انتقاد گرفته است.

بر اساس این گزارش بایدن در اظهاراتی گفت: ترامپ یک آتش افروز اقلیمی است زیرا با رد تاثیرات گرمایش جهانی روی آتش سوزی های اخیر، در فاجعه اتفاق افتاده برای ایالات متحده دخالت دارد.

انتقاد دموکرات ها از ترامپ در مورد آتش سوزی های گسترده در غرب آمریکا در حالی است که ترامپ عدم مدیریت صحیح بر مراتع و جنگل ها را عامل اصلی آتش سوزی های اخیر عنوان نموده است.

کشمکش و درگیری بین دموکرات ها و جمهوریخواهان بر سر علت اصلی آتش سوزی ها و نحوه مقابله با آن در حالی است که تا به امروز چندین میلیون هکتار از اراضی ایالت های غرب آمریکا به خصوص کالیفرنیا، اورگن به خاکستر تبدیل شده و 36 نفر نیز جان باخته اند.

ده ها هزار آتش نشان و نیروی مردمی به صورت شبانه روزی برای خاموش کردن آتش سوزی های گسترده کوشش می نمایند.

مخالفت ترامپ با ایده گرمایش کره زمین و تاثیر آن بر روی آتش سوزی های اخیر در شرایطی است که وی به محض ورود به کاخ سفید، آمریکا را از پیمان آب و هوایی پاریس خارج کرد. او گرمایش زمین را توطئه و توهم داشمندان ارزیابی نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بایدن: ترامپ در آتش سوزی های آمریکا مقصر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: ترامپ در آتش سوزی های آمریکا مقصر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید