توسعه فضاهای ورزش روستایی در ملکان

به گزارش وبلاگ تمبوک، محمدباقر خانی صبح امروز شنبه در آیین تودیع و معارفه روسای اداره ورزش و جوانان ملکان تقدیم قهرمانان ورزشی بین المللی و ملی در رشته های ورزشی دوچرخه سواری، کشتی، والیبال و ورزش های رزمی را نشانگر وجود پتانسیل ورزشی در ملکان دانست.

توسعه فضاهای ورزش روستایی در ملکان

وی گفت: از رئیس جدید اداره ورزش و جوانان ملکان انتظار دارم مصوبات و برنامه های ستاد ساماندهی امور جوانان را موبه مو پیگیری و اجرایی کند.

وی در ادامه از مشارکت بخشداری ها و دهیاری روستاهای شهرستان ملکان با اداره کل ورزش و جوانان استان به منظور توسعه فضاهای ورزشی روستایی اطلاع داد و گفت: بر اساس این طرح دهیاری های بخش مرکزی و بخش لیلان با مشارکت 50 درصدی در امر توسعه فضاهای ورزشی با اداره کل ورزش استان همکاری و مشارکت خواهند کرد.

در ادامه جلسه نیز حمید سلطانی گزارش عملکرد 25 ماهه خود را ارائه و پرداخت بدهی های معوقه ازجمله بدهی استخر ولیعصر(عج)، تکمیل سالن باستانی و سالن ورزشی روستای لکلر را از اهم عملکرد خود ذکر کرد.

حمید سلطانی همچنین از اختصاص 40 میلیارد ریال اعتبار جهت احداث چمن مصنوعی در ورزشگاه فوتبال ملکان اطلاع داد و گفت: 20 میلیارد ریال از این اعتبار تخصیص یافته و کارهای احداث این چمن تا خاتمه سال تکمیل خواهد شد.

در خاتمه جلسه نیز روسای هیات های ورزشی به بیان مسائل خود پرداختند.

تغییر پی در پی و بدون هماهنگی رئیس اداره ورزش و جوانان ملکان، معین رئیس غیربومی، نبود سالن های اختصاصی و خوابگاه برای پذیرایی از مربیان و ورزشکاران در مواقع برگزاری مسابقات، عدم تخصیص بودجه برای هیات های ورزشی، وجود تبعیض بین ورزشکاران تبریزی و شهرستانی ها از اهم مسائل و نظرات مطرح گردیده توسط روسای هیات های ورزشی ملکان در این جلسه بود.

در خاتمه جلسه ضمن قدردانی از خدمات حمید سلطانی رئیس سابق، فریدون افشار بعنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملکان معرفی گردید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "توسعه فضاهای ورزش روستایی در ملکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه فضاهای ورزش روستایی در ملکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید