خدمات بهزیستی از بدو تولد تا مرگ

به گزارش وبلاگ تمبوک، رییس بهزیستی شهرستان رفسنجان گفت: تمامی انسان ها از بدو تولد تا مرگ به خدمات بهزیستی احتیاج دارند.

خدمات بهزیستی از بدو تولد تا مرگ

وبلاگ تمبوک کرمان - عباس بلندی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان گفت: بهزیستی از پیش از تولد تا خاتمه عمر یک انسان از خدمات مشاوره قبل از ازدواج گرفته تا حمایت از خانواده مددجویان و معلولان و سالمندان خدمات ارائه می نماید.

به گفته او بر اساس سیاست های کلی سازمان بهزیستی کشور وبه دنبال آن ماموریت ها و وظایف سازمانی بهزیستی در استان ها پیشگیری و توانمند سازی دو رسالت اصلی بهزیستی بوده که کوشش شده در این راستا قدم های موثر وماندگاری برداشته گردد.

بلندی از بخشدار و دهیاران خواست با توجه به حجم بالای افراد معلول و آسیب پذیر در شهرستان واهمیت ولزوم همراهی وهمکاری تشکل های مردم نهاد وخیرین در ساماندهی جامعه هدف وکنترل آسیب های اجتماعی و به منظور ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به جامعه در جلب مشارکت وهمراهی مردمی وسوق دادن نیات خیر خیرین به این سمت وسو کوشش بیشتری داشته داشته باشند چرا که گام نهادن در این راستا بی تردید موجب رضایت پروردگار ومنشا خدمات اثر بخش وماندگاری برای جامعه خواهد بود.

س

وبلاگ تمبوک کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خدمات بهزیستی از بدو تولد تا مرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات بهزیستی از بدو تولد تا مرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید