اخبار سیاسی

برنامه های بزرگداشت روز ملی خیام اعلام شد، گلباران آرامگاه حکیم

به گزارش خبرنگاران در نیشابور، همایش علمی خیام نیشابوری با حضور اندیشمندان و محققین خیام شناس عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، مصطفی زمانیان، مشاور وزیر علوم، محمدمهدی شیخ جباری، عضو هیات علمی پژوهشگاه دانش های بنیادی (IPM) و عضو...

25 اردیبهشت 1402

شورای همکاری خلیج فارس: شرایط برای مذاکرات صلح یمن مناسب است

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس امروز (سه شنبه) تاکید نمود که شرایط کنونی برای پیوسن به مذاکرات صلح جهت دست یابی به یک راه چاره سیاسی در یمن، مناسب است.

16 فروردین 1402

کارت زرد نمایندگان به وزیر بهداشت؛ مجلس از پاسخ های عین اللهی قانع نشد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سوال نماینده بهار و کبودرآهنگ قانع نشدند.

15 آذر 1401

770 میلیارد ریال برای توسعه زیرساختهای گردشگری استان اردبیل هزینه شد

ایرنا/ براساس خبرهای واصله، 770 میلیارد ریال برای توسعه زیرساختهای گردشگری استان اردبیل هزینه شد.

22 آبان 1401

صفحه نخست روزنامه ها ، چهارشنبه 27 مهر

تحریم های اتحادیه اروپا تیتر بیشتر روزنامه های امروز بود.

27 مهر 1401

وزارت نیرو بر تامین آب شرب و کشاورزی اهتمام ویژه دارد

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران از عزم پایدار و اهتمام وزارت نیرو بر تامین آب شرب و کشاورزی خبر داد و گفت: تامین آب شرب سالم و آب کشاورزی مناسب برای کشاورزان از اهداف اصلی این وزارتخانه است.

20 مهر 1401

اینستاگرام فیلتر شد؟

بعضی گزارش ها در تهران و دیگر شهرهای کشور حکایت از فیلتر شدن اینستاگرام دارد.

2 مهر 1401

عکس ، جزئیات نو درباره ماشین های تارا و شاهین روسی از زبان روس ها

در حالی که وزارت صمت به علت نارضایتی عمومی و فشار نمایندگان مجلس ، تصمیم به واردات 70 هزار دستگاه خودروی زیر 20 هزار دلار گرفته ، دو خودروساز داخلی و یک کارشناس روسی ادعا دارند ایران 20 هزار دستگاه شاهین و تارا به روسیه صادر می نماید که قیمتی معادل 20 هزار...

20 شهریور 1401

سخنگوی دولت: برنامه ای برای تغییر هیچ یک از وزرا نداریم

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در پاسخ به این سؤال که آیا جمع بندی تعیینی در دولت در مورد یارانه های نقدی و کالابرگ الکترونیک وجود دارد، گفت: جمع بندی حوزه یارانه از ابتدا کاملاً تعیین بوده است، مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف نموده است که یارانه را به صورت...

7 شهریور 1401

14 بیمارستان انتاریو به خاطر کمبود نیرو تعطیل شد

بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در Bowmanville به علاوه بیش از 10 بیمارستان دیگر در انتاریو، به علت کمبود قابل توجه کارکنان، پیش از تعطیلات آخر هفته طولانی موقتاً بسته خواهند شد.

10 مرداد 1401

شان شورای استان، جریان سازی و اعلام مواضع در برهه های مهم است

خبرگزاری خبرنگاران- استاندار تهران گفت: شورای استان شان رسانه ای، جریان سازی و اعلام مواضع سیاسی در برهه های مهم دارد از این رو در انتخاب هیئت رئیسه نهایت دقت را داشته باشید.

21 تیر 1401

شرح کاخ سفید درباره اثر تحریم های روسیه بر مذاکرات وین

ایسنا نوشت: سخنگوی کاخ سفید در یک کنفرانس خبری با اشاره به این که مذاکرات وین پیش رفت زیادی داشته است، موضوع تضمین دهی آمریکا به روسیه در زمینه تاثیر تحریم های مسکو بر همکاری اش با ایران را موضوعی بی ربط به مذاکرات وین تلقی نموده و آن را رد کرد.

16 تیر 1401

گروسی: راهی تهران هستم تا به سؤالات به جای مانده بپردازم

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در پیامی توییتری نوشت راهی تهران است تا طی مذاکره با مقام های ایرانی به سؤالات به جای مانده بپردازد.

10 تیر 1401

ثبت 18 اثر ناملموس استان اردبیل در لیست آثار ملی

وزیر میراث فرهنگی در نامه ای به استاندار اردبیل مراتب ثبت ملی هجده اثر فرهنگی ناملموس را ابلاغ کرد. در این نامه هرگونه اقدام برای حفظ و احیای این میراث تاکید شده است.

9 تیر 1401

پیغام نوروزی بوریس جانسون

ایرنا نوشت: نخست وزیر و بعضی از مقام های انگلیس روز یکشنبه در پیغام های جداگانه ای عید نوروز باستانی و فرا رسیدن سال نو شمسی را به ایرانیان و سایر کسانی که در سراسر دنیا آن را جشن می گیرند، تبریک گفتند.

5 تیر 1401

افزایش 26 درصدی بودجه دستگاه های فعال فناوری نانو در لایحه 1401

به گزارش خبرنگاران، دفتر مطالعات انرژی، صنعت و معدن مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی بخش فناوری نانو را در لایحه بودجه سال 1401 کل کشور بررسی کرده است.

4 تیر 1401

پیش از اجرای سیاست حذف ارز ترجیحی باید اقناع سازی می شد

هادی حق شناس اقتصاددان با اشاره به تصمیم دولت برای حذف ارز ترجیحی گفت: انتظار می رفت با تجربه سال 98 و شوک قیمت بنزین به مردم، این بار دولت پیش از انجام این کار بزرگ به اقناع سازی مردم می پرداخت. اما متأسفانه دولت هم زمان با اجرای این طرح به بیان دلایل آن...

3 تیر 1401

میانه پیش بینی افزایش مالیات در 31 استان کشور در سال آینده 77 درصد است

خبرگزاری خبرنگاران-رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی به تشریح رویکردهای کلان لایحه بودجه 1401 کشور پرداخت و گفت: میانه پیش بینی افزایش مالیات در 31 استان کشور در سال آینده 77 درصد است.

1 تیر 1401

نوری: آزمون استخدامی آموزش و پرورش تعویق ندارد

وزیر آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش تعویق ندارد و 15 و 16 اردیبهشت برگزار می گردد.

30 خرداد 1401

رضا رویگری صاحبِ خانه می گردد

بعد از ویدئوی تکان دهنده و پیگیریِ نماینده وزیر ارشاد، بعضی از چهره های شناخته شده با رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون در آسایشگاه کهریزک ملاقات کردند.

26 خرداد 1401
تعداد: (300)