خوش شانسی دو زن حین ریزش بالکن ساختمان

به گزارش وبلاگ تمبوک، دو زنی که در حال ورود به یک ساختمان بودند با خوش شانسی تمام از حادثه ریزش بالکن ساختمان جان سالم به در بردند.

خوش شانسی دو زن حین ریزش بالکن ساختمان

به گزارش خبرنگار، دو زن محلی در روسیه از حادثه ریزش بالکن یک ساختمان با خوش شانسی جان سالم به در بردند. این دو زن در حال ورود به یک ساختمان پنج طبقه در شهر وژِوسک بودند که این حادثه رخ داد. ویدئویی که به وسیله دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی وقوع حادثه و فرار این دو زن را را به تصویر می کشد.

در ابتدای این ویدئو این دو زن در حال قدم زدن و نزدیک شدن به ساختمان دیده می شوند. لحظاتی بعد آن ها از پله ها بالا رفته و در مقابل درب ورودی قرار می گیرند. در این لحظه ناگهان قسمتی از بالکن ساختمان در مقابل آن ها روی زمین سقوط می نماید. در این ویدئو مشاهده می گردد این دو زن بلافاصله به عقب حرکت نموده و پیروز به فرار می شوند.

بنا به گزارش رسانه های محلی روسیه در این حادثه اگر چه یکی از این دو زن دچار جراحت سطحی شد، اما هر دو نفر آن ها با خوش شانسی پیروز به فرار از مرگ شدند.

لازم به ذکر است؛ وقوع این حادثه در حالی خبرساز می گردد که چند ماه پیش هم در حادثه ای مشابه یک مرد محلی در روسیه از مرگ گریخته بود. این مرد در داخل خودروی خود حضور داشت که ناگهان یک تخته بتن از ارتفاع 100 فوتی (30 متری) طبقه نهم یک ساختمان روی شیشه جلوی خودروی او سقوط کرد. این حادثه در خیابان نیبوتا واقع در شهر بندری ولادی وستوک رخ داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خوش شانسی دو زن حین ریزش بالکن ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوش شانسی دو زن حین ریزش بالکن ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید