دعوای صداوسیما و پرسپولیسی ها بالا گرفت

به گزارش وبلاگ تمبوک، همه چیز از برنامه سازمان لیگ آغاز شد؛ همزمانی بازی استقلال و پرسپولیس مقابل حریفان در لیگ برتر. باشگاه پرسپولیس بیانیه ای را منتشر و سازمان لیگ را بابت ارائه چنین برنامه ای و در ادامه شبکه سه و صدا و سیما را به جانبداری از یک تیم بابت پخش نشدن بازی پرسپولیس محکوم کردند.

دعوای صداوسیما و پرسپولیسی ها بالا گرفت

در ادامه هم یحیی گل محمدی سیاست های قبلی اش را در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم در پیش گرفته و خاطرنشان کرد در حضور دوربین های صدا و سیما صحبت نمی کند. همین موضوع باعث شد طی چند روز اخیر برنامه های مختلف صدا و سیما به شکل گسترده ای علیه گل محمدی موضع گیری نمایند.

به هرحال این طبیعی است که برنامه های مختلف صدا و سیما در بخش های مختلف بخواهند جواب اقدام گل محمدی را بدهند، اما این اتفاق در آستانه بازی دربی کاملا باعث خشم طرفداران پرسپولیس و واکنش آن ها در فضای مجازی شده است. به گونه ای که بعضی از اعضای شورای نظارت برنامه های صدا و سیما در گفتگوی تلفنی با بعضی مدیران پرسپولیس این موضوع را پیگیری نموده اند که استارت رویارویی چند برنامه با گل محمدی از کجا نشات گرفته است.

به نظر می رسد پرسپولیس در آستانه دربی و همین طور در فاصله سه هفته تا خاتمه رقابت های لیگ برتر با هجمه شدیدی از سوی صدا و سیما روبرو شده و باید دید در نهایت برنده این دعوا چه کسی خواهد بود.

طرفداری

منبع: فرارو

به "دعوای صداوسیما و پرسپولیسی ها بالا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوای صداوسیما و پرسپولیسی ها بالا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید