رشیدی: مجلس کلیات بودجه 1400 را به علت کسری رد کرد ، بعضی مجریان صداوسیما بدون علم سخن می گویند

به گزارش وبلاگ تمبوک، خبرنگاران - عضو هیئت رییسه مجلس با بیان اینکه کارشناسان صدا و سیما بدون علم و آگاهی سعی می نمایند خود را مدافع مردم نشان دهند، گفت: مجلس برای کاهش کسری بودجه یک بار لایحه دولت را رد کرد تا دولت وادار به اصلاح و کاهش کسری گردد.

رشیدی: مجلس کلیات بودجه 1400 را به علت کسری رد کرد ، بعضی مجریان صداوسیما بدون علم سخن می گویند

محمد رشیدی عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1400در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره اظهارات یکی از مجریان صداوسیما درخصوص کسری بودجه، گفت: موضع گیری رسانه ملی نسبت به مجلس مایه تاسف است در واقع در بعضی موارد کارشناسان صداوسیما بدون علم و آگاهی کوشش می نمایند با اقدامات پوپولیستی خود را به اسم مدافع مردم نشان دهند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان مردم تمام توان خود را برای کاهش کسری بودجه به کار بردند، توضیح داد: امیدواریم کارشناس مذکور با عذرخواهی از نمایندگان ملت، کار خود را جبران کند.

عضو هیات رئیسه مجلس افزود: در مرحله اول که دولت لایحه بودجه سال 1400 را به مجلس تقدیم کرد، نمایندگان به علت کسری 320 هزار میلیارد تومانی، آن را رد کردند چرا که معتقد بودند این بودجه موجب آسیب های جدی به مردم می گردد.

وی افزود: نمایندگان معتقد بودند این کسری 320 هزار میلیارد تومانی در جریان اجرای بودجه به علت عدم تحقق بسیاری از درآمدها از جمله درآمدهای نفتی به بیش از 400 هزار میلیارد تومان می رسد، همان چیزی که در شرایط کنونی رخ داده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه با رد لایحه بودجه 1400 دولت ناچار به اصلاح این لایحه شد، ادامه داد: با وجود اصلاحات دولت، دومین لایحه بودجه هم مطلوب مجلس نبود و با کسری همراه بود اما از آنجا که به اواخر سال نزدیک شدیم، مجلس به منظور جلوگیری از افزایش مسائل مردم این لایحه را تصویب کرد.

عضو هیات رئیس مجلس توضیح داد: بودجه سال 1400 از اساس و در لایحه تقدیمی دچار مشکل بود و مجلس با اقدامات خود درآمدهایی که محقق نمی شد را اصلاح کرد که اگر این اقدامات انجام نمی گرفت، کسری بودجه بیش از رقم کنونی می شد.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "رشیدی: مجلس کلیات بودجه 1400 را به علت کسری رد کرد ، بعضی مجریان صداوسیما بدون علم سخن می گویند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشیدی: مجلس کلیات بودجه 1400 را به علت کسری رد کرد ، بعضی مجریان صداوسیما بدون علم سخن می گویند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید