رضا رویگری صاحبِ خانه می گردد

به گزارش وبلاگ تمبوک، بعد از ویدئوی تکان دهنده و پیگیریِ نماینده وزیر ارشاد، بعضی از چهره های شناخته شده با رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون در آسایشگاه کهریزک ملاقات کردند.

رضا رویگری صاحبِ خانه می گردد

به گزارش تسنیم، در این ویدئو علیرام نورایی و حضورِ اینترنتی پرویز پرستویی و شهربانو منصوریان و چندی دیگر دیده می شوند.

شاید در کنارِ این همه اتفاقِ ناگوار برای رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، خبرِ خانه دار شدنِ او شیرین ترین اتفاق برای این بازیگر محبوب باشد.

در این ویدئو پرویز پرستویی از این اتفاق ناگوار می گوید و چهره ها به خانه دار شدنِ او اشاره می نمایند که قرار است به زودی در آپارتمان خودش مستقر گردد و پرستاری تمام وقت از او مراقبت کند.

ساعتی قبل هم گزارشی از آخرین شرایط رضا رویگری در آسایشگاه سالمندان کهریزک منتشر شد که در آن به حضورِ نماینده وزارت ارشاد و پیگیری سازمان سینمایی اشاره شد و البته انتقاداتی که کماکان به عدم مسئولیت پذیری خانه سینما وجود دارد هم پرداخته شد.

رویگری 76 ساله خواننده سرود معروف ایران ایران (الله الله) در اوایل انقلاب است. مختارنامه از جمله آثار این بازیگر ارزشمند است. او در ویدئوی ناراحت نماینده ای که در فضای مجازی دست به دست می گردد از هواداران خود درخواست یاری دارد.

رضا رویگری، چون در مضیقه اقتصادی بوده و همسرش توانایی جابه جایی و نگهداری او را نداشته به تازگی در بخش شکوفه آسایشگاه سالمندان کهریزک بستری شده است، از طرفی به درخواست خانواده اش گوشی او گرفته شده است.

منبع: فرارو

به "رضا رویگری صاحبِ خانه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا رویگری صاحبِ خانه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید